Το πρόγραμμα διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στη Ρουμανία, σε διεθνή διαφημιστικά μέσα της Ρουμανίας, της Ουκρανίας και της Βουλγαρίας για προβολή του τουρισμού, συνολικού ύψους 224.285,56 ευρώ με ΦΠΑ ενέκρινε ο ΕΟΤ. Αναλυτικότερα:
Ρουμανία
Offline:
Μέσα: Περιοδικά COSMOPOLITAN και HARPER'S BAZAAR της εταιρείας BURDA ROMANIA SRL. Ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση σε δύο τεύχη κάθε περιοδικού.
Μέσα: Εφημερίδα ΕVENIMENTUL ZILEI της εταιρείας SC EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL SRL με τη δημοσίευση δέκα ημερήσιων advertorials και περιοδικό CAPITAL της ιδίας εταιρείας με τη δημοσίευση ολοσέλιδης διαφημιστικής καταχώρησης σε δύο τεύχη του περιοδικού.
Online:
Μέσα: Διαδικτυακές εκδόσεις των περιοδικών COSMOPOLITAN και HARPER'S BAZAAR της εταιρείας BURDA ROMANIA SRL. Η προβολή θα γίνει μέσω 4 advertorials σε κάθε περιοδικό και αναρτήσεων στα social media. Ανάλογες ενέργειες θα πραγματοποιηθούν και στις ιστοσελίδες των εταιρειών SC EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL SRL και SC SOMA SOCIAL SRL.
Ακόμη, θα προβληθούν τηλεοπτικά σποτ στους 4 σταθμούς της εταιρείας BLITZ TELEVISION SRL, διαφημιστικά σποτ στις κινηματογραφικές αίθουσες της εταιρείας SC NEW AGE MEDIA ROMANIA SRL, καθώς και τοποθέτηση διαφημίσεων σε λεωφορεία και τραμ, μέσω της εταιρείας EUROMEDIA GROUP S.A.
Ουκρανία
Offline:
Μέσα: Περιοδικά Marie Claire και Dobrye Sovety της Burda International Ukraine. Ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση σε δύο τεύχη κάθε περιοδικού.
Μέσο: Περιοδικό L' Officiel της εταιρείας «Publishing house Babylon» LLC. Ολοσέλιδη καταχώρηση σε δύο τεύχη του περιοδικού.
Βουλγαρία
Μέσο: Nova Broadcasting Group EOOD, με την προβολή 36 διαφημιστικών spots των 30 δευτερόλεπτων.
Μέσο: Περιοδικό InGlobo της εταιρείας ATTICA EVA MEDIA AD. Ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση σε δύο τεύχη του περιοδικού.
Ρουμανία
Offline:
Μέσα: Περιοδικά COSMOPOLITAN και HARPER'S BAZAAR της εταιρείας BURDA ROMANIA SRL. Ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση σε δύο τεύχη κάθε περιοδικού.
Μέσα: Εφημερίδα ΕVENIMENTUL ZILEI της εταιρείας SC EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL SRL με τη δημοσίευση δέκα ημερήσιων advertorials και περιοδικό CAPITAL της ιδίας εταιρείας με τη δημοσίευση ολοσέλιδης διαφημιστικής καταχώρησης σε δύο τεύχη του περιοδικού.
Online:
Μέσα: Διαδικτυακές εκδόσεις των περιοδικών COSMOPOLITAN και HARPER'S BAZAAR της εταιρείας BURDA ROMANIA SRL. Η προβολή θα γίνει μέσω 4 advertorials σε κάθε περιοδικό και αναρτήσεων στα social media. Ανάλογες ενέργειες θα πραγματοποιηθούν και στις ιστοσελίδες των εταιρειών SC EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL SRL και SC SOMA SOCIAL SRL.
Ακόμη, θα προβληθούν τηλεοπτικά σποτ στους 4 σταθμούς της εταιρείας BLITZ TELEVISION SRL, διαφημιστικά σποτ στις κινηματογραφικές αίθουσες της εταιρείας SC NEW AGE MEDIA ROMANIA SRL, καθώς και τοποθέτηση διαφημίσεων σε λεωφορεία και τραμ, μέσω της εταιρείας EUROMEDIA GROUP S.A.
Ουκρανία
Offline:
Μέσα: Περιοδικά Marie Claire και Dobrye Sovety της Burda International Ukraine. Ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση σε δύο τεύχη κάθε περιοδικού.
Μέσο: Περιοδικό L' Officiel της εταιρείας «Publishing house Babylon» LLC. Ολοσέλιδη καταχώρηση σε δύο τεύχη του περιοδικού.
Βουλγαρία
Μέσο: Nova Broadcasting Group EOOD, με την προβολή 36 διαφημιστικών spots των 30 δευτερόλεπτων.
Μέσο: Περιοδικό InGlobo της εταιρείας ATTICA EVA MEDIA AD. Ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση σε δύο τεύχη του περιοδικού.