Friday, 22 November 2024, 07:40

Αθήνα: 13°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Αισιοδοξία Θεοχάρη για κλείσιμο της σεζόν με αύξηση εσόδων!

    Αισιοδοξία Θεοχάρη για κλείσιμο της σεζόν με αύξηση εσόδων!

    Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, σε χθεσινή συνέντευξή του στους δημοσιογράφους, Μπάμπη Κούτρα και Νίκο Φελέκη, στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρώτο Θέμα» είπε τα εξής.

    «Τα στοιχεία είναι πολύ ενθαρρυντικά και πολύ καλύτερα από τις αρχικές προβλέψεις. Εκτιμούμε, με βάση και την πορεία του διμήνου Αυγούστου – Σεπτεμβρίου, ότι τα φετινά έσοδα θα είναι υψηλότερα κατά 0,5 δισ. ευρώ σε σχέση με περσινά έσοδα. Να σημειώσω πως οι αρχικές προβλέψεις έκαναν λόγο για μείωση ακόμη και 1 δισ. ευρώ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοχάρης

    Αναφερόμενος στον σχεδιασμό για την επόμενη χρονιά, ο Υπουργός Τουρισμού είπε ότι «… τώρα ξεκινάει. Στο πλαίσιο αυτό θα δώσουμε το παρόν σε διεθνείς εκθέσεις του κλάδου και θα έχουμε συναντήσεις με τους tour operator, κάποιους εκ των οποίων, όπως τον CEO της Jet2, έχω συναντήσει ήδη».

    Ερωτηθείς για το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού, ο κ. Θεοχάρης σημείωσε ότι «είναι ένας νέος θεσμός που εγκαινιάζουμε. Στο τέλος Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνεδρίαση. Το πλάνο προβλέπει την ανά δίμηνο σύσκεψη στο υπουργείο παρουσία των 13 Αντιπεριφερειαρχών Τουρισμού με στόχο τη χάραξη της τουριστικής πολιτικής. Μέσω του συντονισμού και της διάχυσης καλών πρακτικών και φυσικά την επίλυση των οποίων προβλημάτων αντιμετωπίζουν οι Περιφέρειες, με διαφάνεια στον τρόπο που λειτουργούμε».

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη