Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας αγοράς της GfK, που προέρχονται από τις κρατήσεις σε 2.000 ταξιδιωτικά πρακτορεία και διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων, οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής στη γερμανική αγορά αυξήθηκαν κατά 3% τον Ιούλιο, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2018.
Αποτέλεσμα αυτής της αύξησης είναι να περιορισθούν οι απώλειες στα έσοδα των πρακτορείων κατά 1% σε σχέση με πέρυσι.
Σημειώνεται ότι οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής αφορούν αναχωρήσεις τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να αυξήσει τις αφίξεις Γερμανών τουριστών και στην Ελλάδα τους μήνες τουριστικής αιχμής, καθώς στο πρώτο εξάμηνο του 2019 σημείωσε μείωση κατά 7,1%, έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2018.
Αποτέλεσμα αυτής της αύξησης είναι να περιορισθούν οι απώλειες στα έσοδα των πρακτορείων κατά 1% σε σχέση με πέρυσι.
Σημειώνεται ότι οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής αφορούν αναχωρήσεις τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να αυξήσει τις αφίξεις Γερμανών τουριστών και στην Ελλάδα τους μήνες τουριστικής αιχμής, καθώς στο πρώτο εξάμηνο του 2019 σημείωσε μείωση κατά 7,1%, έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2018.