Για ακόμα μια χρονιά, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βραβεύθηκε με το Ασημένιο Βραβείο, στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2018», σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που καθημερινά προσφέρει η ομάδα της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΔΑΑ, απαντώντας σε χιλιάδες κλήσεις με ταχύτητα και εγκυρότητα.
Σχολιάζοντας τη νέα διάκριση του ΔΑΑ στο σκέλος της ικανοποίησης και της εξυπηρέτησης του κοινού, ο διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, κ. Γιώργος Ζερβούδης, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ασημένιο βραβείο που έλαβε το Τηλεφωνικό Κέντρο μας στο διαγωνισμό της Teleperformance CRM Grand Prix 2018. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους ανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες προκειμένου να ανταποκριθούν στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, με ευγένεια, προθυμία και απόλυτο επαγγελματισμό.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο μας που λειτουργεί σε 24ωρη βάση, έλαβε εντός του 2018 περισσότερες από 380.000 κλήσεις, ενώ, ταυτόχρονα, μέσω της επίσημης διεύθυνσης e-mail του αεροδρομίου, εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά 5.500 ερωτήματα».
Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει θεσπιστεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρείας στην παροχή «Outsourced Omnichannel Customer Experience Management» στον κόσμο. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα διεξήχθη για 20ή συνεχή χρονιά με συμμετοχές από 44 εταιρείες και από έξι διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συνολικά απασχολούν περισσότερους από 4.200 τηλε-εκπροσώπους.
Σχολιάζοντας τη νέα διάκριση του ΔΑΑ στο σκέλος της ικανοποίησης και της εξυπηρέτησης του κοινού, ο διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, κ. Γιώργος Ζερβούδης, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ασημένιο βραβείο που έλαβε το Τηλεφωνικό Κέντρο μας στο διαγωνισμό της Teleperformance CRM Grand Prix 2018. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους ανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες προκειμένου να ανταποκριθούν στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, με ευγένεια, προθυμία και απόλυτο επαγγελματισμό.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο μας που λειτουργεί σε 24ωρη βάση, έλαβε εντός του 2018 περισσότερες από 380.000 κλήσεις, ενώ, ταυτόχρονα, μέσω της επίσημης διεύθυνσης e-mail του αεροδρομίου, εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά 5.500 ερωτήματα».
Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει θεσπιστεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρείας στην παροχή «Outsourced Omnichannel Customer Experience Management» στον κόσμο. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα διεξήχθη για 20ή συνεχή χρονιά με συμμετοχές από 44 εταιρείες και από έξι διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συνολικά απασχολούν περισσότερους από 4.200 τηλε-εκπροσώπους.