Σε σύσκεψη που διεξήχθη προχθές στο υπουργείο Τουρισμού με συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, της διοίκησης του ΕΟΤ και του προέδρου των Ξενοδόχων της Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιου, αποφασίστηκαν άμεσες ενέργειες για την στήριξη της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού.
Ο υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός κ. Μάνος Κόνσολας ενημερώθηκαν από τον γ.γ κ. Κ. Τσέγα και τον πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Χαρ. Καρίμαλη και έδωσαν οδηγίες για την λήψη άμεσων μέτρων που θα συντελέσουν στην αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή.
Οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι ενέργειες που δρομολογήθηκαν στοχεύουν στην ανάδειξη της Χαλκιδικής, την προβολή της, την ενημέρωση ξένων αγορών για την περιοχή, την περαιτέρω παρουσία της σε μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές καμπάνιες.
Στο πλαίσιο αυτό εκκίνηση γίνεται με τα εξής:
1. Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για την Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.
2. Ξεκινά στις 17 Αυγούστου καμπάνια οκτώ (8) εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με προβολή βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.
3. Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.
4. Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.
5. Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.
Ο υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός κ. Μάνος Κόνσολας ενημερώθηκαν από τον γ.γ κ. Κ. Τσέγα και τον πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Χαρ. Καρίμαλη και έδωσαν οδηγίες για την λήψη άμεσων μέτρων που θα συντελέσουν στην αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή.
Οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι ενέργειες που δρομολογήθηκαν στοχεύουν στην ανάδειξη της Χαλκιδικής, την προβολή της, την ενημέρωση ξένων αγορών για την περιοχή, την περαιτέρω παρουσία της σε μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές καμπάνιες.
Στο πλαίσιο αυτό εκκίνηση γίνεται με τα εξής:
1. Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για την Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.
2. Ξεκινά στις 17 Αυγούστου καμπάνια οκτώ (8) εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με προβολή βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.
3. Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.
4. Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.
5. Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.