Το Τηλεφωνικό Κέντρο της AEGEAN κατέκτησε για 2η συνεχόμενη χρονιά την 1η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards 2018», κι έλαβε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Large Call Centers.
«Για όλους εμάς στην AEGEAN, κανένα τηλεφώνημα δεν πρέπει να μένει αναπάντητο και κάθε επικοινωνία είναι ξεχωριστή. Όλες οι κλήσεις, είναι μια ευκαιρία για να ακούσουμε τους επιβάτες μας και να τους παρέχουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης, που εκφράζει τη φιλοσοφία μας. Αυτό αποτελεί τη βασική αρχή λειτουργίας της ομάδας μας, στα μέλη της οποίας οφείλεται αποκλειστικά και η φετινή διάκριση. Ωστόσο, όσο και αν μας ικανοποιεί το αποτέλεσμα, δεν επαναπαυόμαστε και θα συνεχίσουμε να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των επιβατών μας». Αυτό ανέφερε ο κ. Αντώνης Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της AEGEAN, κατά την παραλαβή του Χρυσού Βραβείου στην κατηγορία «Large Call Centers» για λογαριασμό της εταιρείας.
Η ομάδα του Τηλεφωνικού Κέντρου της AEGEAN, που αποτελείται από περίπου 190 στελέχη, διακρίθηκε για 2η συνεχή φορά, μεταξύ περισσότερων από 4.200 συναδέλφων τους από 44 εταιρείες σε 6 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συμμετείχαν στον φετινό διαγωνισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία αξιολογήθηκε μέσω «μυστικών κλήσεων» (mystery calls) στην ευκολία πρόσβασης, στον χρόνο αναμονής, στην αντίληψη και κατανόηση του αιτήματος κ.α. και συγκέντρωσε συνολικό ποσοστό 97,92%, βελτιώνοντας περαιτέρω τα αποτελέσματά της από το προηγούμενο έτος.
Σημειώνεται ότι ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας και πραγματοποιείται στην Ελλάδα εδώ και 20 χρόνια.
«Για όλους εμάς στην AEGEAN, κανένα τηλεφώνημα δεν πρέπει να μένει αναπάντητο και κάθε επικοινωνία είναι ξεχωριστή. Όλες οι κλήσεις, είναι μια ευκαιρία για να ακούσουμε τους επιβάτες μας και να τους παρέχουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης, που εκφράζει τη φιλοσοφία μας. Αυτό αποτελεί τη βασική αρχή λειτουργίας της ομάδας μας, στα μέλη της οποίας οφείλεται αποκλειστικά και η φετινή διάκριση. Ωστόσο, όσο και αν μας ικανοποιεί το αποτέλεσμα, δεν επαναπαυόμαστε και θα συνεχίσουμε να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των επιβατών μας». Αυτό ανέφερε ο κ. Αντώνης Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της AEGEAN, κατά την παραλαβή του Χρυσού Βραβείου στην κατηγορία «Large Call Centers» για λογαριασμό της εταιρείας.
Η ομάδα του Τηλεφωνικού Κέντρου της AEGEAN, που αποτελείται από περίπου 190 στελέχη, διακρίθηκε για 2η συνεχή φορά, μεταξύ περισσότερων από 4.200 συναδέλφων τους από 44 εταιρείες σε 6 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συμμετείχαν στον φετινό διαγωνισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία αξιολογήθηκε μέσω «μυστικών κλήσεων» (mystery calls) στην ευκολία πρόσβασης, στον χρόνο αναμονής, στην αντίληψη και κατανόηση του αιτήματος κ.α. και συγκέντρωσε συνολικό ποσοστό 97,92%, βελτιώνοντας περαιτέρω τα αποτελέσματά της από το προηγούμενο έτος.
Σημειώνεται ότι ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας και πραγματοποιείται στην Ελλάδα εδώ και 20 χρόνια.