Η εκπομπή #Europe της δημόσιας βουλγαρικής τηλεόρασης με ρεπορτάζ και συνεντεύξεις στην Θεσσαλονίκη «ανίχνευσε» την ελληνική κρίση, τις ανησυχίες των νέων, τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και το τουριστικό επιχειρείν.
Οι συντελεστές της εκπομπής, Theodora Gateva και Vladimir Bogdansky, που ασχολούνται με επίκαιρα θέματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εστίασαν περισσότερο στον τουρισμό και στην ανάπτυξη της περιοχής μέσα απ' αυτόν. Επέλεξαν συμβολικά τον Λευκό Πύργο και το «Καπάνι», την παλιά αγορά της πόλης, για να παρουσιάσουν θέματα που απασχολούν Έλληνες και Βούλγαρους, νέους και νέες , τουρίστες και επαγγελματίες του τουρισμού, τους ευρωπαίους πολίτες και το μέλλον τους.
Στην εκπομπή φιλοξενήθηκαν εκπρόσωποι επιχειρήσεων τουρισμού στην ανατολική ακτή του Θερμαϊκού, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Β. Ελλάδας καθώς και η αντιπεριφερειάρχης της μητροπολητικής ενότητας Θεσσαλονίκης-πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Βούλα Πατουλίδου.
Η τελευταία αναφέρθηκε στο προφίλ των βούλγαρων τουριστών τονίζοντας ότι οι περισσότεροι επισκέπτες έρχονται στην Θεσσαλονίκη για να διασκεδάσουν, 35% για να πάρουν μέρος σε συνέδρια-εκθέσεις-συναντήσεις και το 15% για να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς.
«Δεν θα μιλήσω για δυσκολίες αλλά για προκλήσεις τονίζει χαρακτηριστικά στην συνέντευξή της η κ. Πατουλίδου, αναφερόμενη στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης. «Η κύρια πρόκλησή μας είναι να ανταποκριθούμε στη νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό. Τώρα οι τουρίστες επιλέγουν έξυπνους προορισμούς και θέλουν εντατικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Κύριο καθήκον μας είναι να κερδίσουμε τους έξυπνους τουρίστες γιατί η Θεσσαλονίκη έχει «πολλές ιστορίες» για να τους «πει». Οι Έλληνες μπορούν να «πουν ιστορίες» και άνθρωποι από όλο τον κόσμο επιστρέφουν εδώ κάθε καλοκαίρι, παρά τις κρίσεις…».
Οι συντελεστές της εκπομπής, Theodora Gateva και Vladimir Bogdansky, που ασχολούνται με επίκαιρα θέματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εστίασαν περισσότερο στον τουρισμό και στην ανάπτυξη της περιοχής μέσα απ' αυτόν. Επέλεξαν συμβολικά τον Λευκό Πύργο και το «Καπάνι», την παλιά αγορά της πόλης, για να παρουσιάσουν θέματα που απασχολούν Έλληνες και Βούλγαρους, νέους και νέες , τουρίστες και επαγγελματίες του τουρισμού, τους ευρωπαίους πολίτες και το μέλλον τους.
Στην εκπομπή φιλοξενήθηκαν εκπρόσωποι επιχειρήσεων τουρισμού στην ανατολική ακτή του Θερμαϊκού, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Β. Ελλάδας καθώς και η αντιπεριφερειάρχης της μητροπολητικής ενότητας Θεσσαλονίκης-πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Βούλα Πατουλίδου.
Η τελευταία αναφέρθηκε στο προφίλ των βούλγαρων τουριστών τονίζοντας ότι οι περισσότεροι επισκέπτες έρχονται στην Θεσσαλονίκη για να διασκεδάσουν, 35% για να πάρουν μέρος σε συνέδρια-εκθέσεις-συναντήσεις και το 15% για να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς.
«Δεν θα μιλήσω για δυσκολίες αλλά για προκλήσεις τονίζει χαρακτηριστικά στην συνέντευξή της η κ. Πατουλίδου, αναφερόμενη στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης. «Η κύρια πρόκλησή μας είναι να ανταποκριθούμε στη νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό. Τώρα οι τουρίστες επιλέγουν έξυπνους προορισμούς και θέλουν εντατικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Κύριο καθήκον μας είναι να κερδίσουμε τους έξυπνους τουρίστες γιατί η Θεσσαλονίκη έχει «πολλές ιστορίες» για να τους «πει». Οι Έλληνες μπορούν να «πουν ιστορίες» και άνθρωποι από όλο τον κόσμο επιστρέφουν εδώ κάθε καλοκαίρι, παρά τις κρίσεις…».