Η κορυφαία Γερμανική εταιρεία άλλαξε τα σχέδια και επενδύει 25 εκ. ευρώ για την μεταμόρφωση του κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Ο συνδυασμός της Κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής με τις ανάγκες ενός σύγχρονου αεροδρομίου που θα αυξήσει το επίπεδο των υπηρεσιών και θα εξορθολογίσει τις ροές της επιβατικής κίνησης ενός διεθνούς αεροδρομίου φέρνει η Fraport Greece στην Μύκονο.
Από τις αρχές του χρόνου μέχρι σήμερα το κοσμοπολίτικο νησί επισκέφτηκαν πάνω από 406.000 επιβάτες σημειώνοντας αύξηση κατά 13,8% σε σχέση με πέρσι, γεγονός που καθιστά πολύ σημαντική την αναβάθμιση των υποδομών.
Ο άνεμος ανανέωσης είναι ήδη εμφανής με τις παρεμβάσεις στους χώρους των αφίξεων, τους χώρους υγιεινής αλλά και με την προσθήκη νέων εγκαταστάσεων check in εντός και εκτός κτιρίου για να αντιμετωπιστεί ο μεγάλος όγκος της επιβατικής κίνησης.
Συνολικά οι παρεμβάσεις στο αεροδρόμιο της Μυκόνου σχεδόν θα διπλασιάσουν την επιφάνεια που από 4.200 τ.μ που είναι ο υφιστάμενος χώρος των επιβατών, θα φτάσει περίπου τα 7.500 τ.μ και συνολικά τα 13.350 τ.μ. Από την συνολική επιφάνεια υπολογίζεται ότι 700 τ.μ θα καλύψουν εμπορικές χρήσεις και 1.000 τ.μ χρήσεις εστίασης.
Σημειώνεται ότι το αεροδρόμιο της Μυκόνου μαζί με εκείνα της Σαντορίνης, της Ρόδου και της Κω συνεισφέρουν σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Ιόνιων Νήσων κ. Χατζημάρκο το 40% του τουριστικού ΑΕΠ. Μέχρι στιγμής από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια έχουν παραδοθεί από την Fraport τρία (Χανιά, Καβάλα, Ζάκυνθος) και μέχρι τα τέλη του έτους θα παραδοθούν άλλα πέντε (Άκτιο, Κεφαλονιά, Σάμος, Μυτιλήνη, Ρόδος).
Ο συνδυασμός της Κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής με τις ανάγκες ενός σύγχρονου αεροδρομίου που θα αυξήσει το επίπεδο των υπηρεσιών και θα εξορθολογίσει τις ροές της επιβατικής κίνησης ενός διεθνούς αεροδρομίου φέρνει η Fraport Greece στην Μύκονο.
Από τις αρχές του χρόνου μέχρι σήμερα το κοσμοπολίτικο νησί επισκέφτηκαν πάνω από 406.000 επιβάτες σημειώνοντας αύξηση κατά 13,8% σε σχέση με πέρσι, γεγονός που καθιστά πολύ σημαντική την αναβάθμιση των υποδομών.
Ο άνεμος ανανέωσης είναι ήδη εμφανής με τις παρεμβάσεις στους χώρους των αφίξεων, τους χώρους υγιεινής αλλά και με την προσθήκη νέων εγκαταστάσεων check in εντός και εκτός κτιρίου για να αντιμετωπιστεί ο μεγάλος όγκος της επιβατικής κίνησης.
Συνολικά οι παρεμβάσεις στο αεροδρόμιο της Μυκόνου σχεδόν θα διπλασιάσουν την επιφάνεια που από 4.200 τ.μ που είναι ο υφιστάμενος χώρος των επιβατών, θα φτάσει περίπου τα 7.500 τ.μ και συνολικά τα 13.350 τ.μ. Από την συνολική επιφάνεια υπολογίζεται ότι 700 τ.μ θα καλύψουν εμπορικές χρήσεις και 1.000 τ.μ χρήσεις εστίασης.
Σημειώνεται ότι το αεροδρόμιο της Μυκόνου μαζί με εκείνα της Σαντορίνης, της Ρόδου και της Κω συνεισφέρουν σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Ιόνιων Νήσων κ. Χατζημάρκο το 40% του τουριστικού ΑΕΠ. Μέχρι στιγμής από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια έχουν παραδοθεί από την Fraport τρία (Χανιά, Καβάλα, Ζάκυνθος) και μέχρι τα τέλη του έτους θα παραδοθούν άλλα πέντε (Άκτιο, Κεφαλονιά, Σάμος, Μυτιλήνη, Ρόδος).