Οι Σέρρες εντάσσονται Στην καμπάνια προβολής για τον τουρισμό ιστορικής μνήμης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο την ανάδειξη των πολεμικών Μουσείων τους και των πεδίων μαχών της περιοχής.
Η ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής του τουρισμού ιστορικής μνήμης («War Memorial Tourism») στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, βραβευμένη φέτος με αργυρή διάκριση (silver award) στη διοργάνωση «Tourism Awards 2019», διευρύνεται γεωγραφικά και χρονικά. Για την πόλη των Σερρών, η καμπάνια έχει τίτλο «Σέρρες-η πόλη της φωτιάς», χαρακτηρισμός που αποδόθηκε από τον Σερραίο συγγραφέα Γιώργο Καφταντζή στο βιβλίο του «Ιστορία της πόλεως Σερρών και της Περιφέρειάς της», μετά την αναγέννηση που ακολουθούσε κάθε καταστροφή της πόλης.
Στη μακραίωνη ιστορία τους, οι Σερραίοι συμμετείχαν σε όλες τις μάχες που δόθηκαν στην περιοχή, γεγονός που αποτυπώθηκε στα σημαντικά και ενδιαφέροντα πολεμικά μνημεία των Σερρών. Οι μάχες στην αρχαία Αμφίπολη, οι βυζαντινές οχυρώσεις, ο ρόλος των Σερρών στην Ελληνική Επανάσταση του 1821, ο Μακεδονικός Αγώνας, οι Βαλκανικοί Πόλεμοι, τα κοιμητήρια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, τα οχυρά της Γραμμής Μεταξά «Ρούπελ»και «Ιστίμπεη», τα Μνημεία των Κερδυλλίων, παρουσιάζονται σε τουριστικούς επαγγελματίες και σε δημοσιογράφους της Ελλάδας και του εξωτερικού, με στόχο την ένταξή τους σε προγράμματα πολιτιστικού ενδιαφέροντος.
Το πληροφοριακό υλικό για την καμπάνια «Σέρρες - η πόλη της φωτιάς» είναι διαθέσιμο στα ελληνικά και τα αγγλικά, ενώ έχουν ήδη σχεδιαστεί οι πρώτες προτεινόμενες διαδρομές στην περιοχή.
Η ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής τουρισμού ιστορικής μνήμης («War Memorial Tourism») για την Κεντρική Μακεδονία τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και διοργανώνεται από την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών, την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς και τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την Pass Partout–Tourism Marketing.
Η ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής του τουρισμού ιστορικής μνήμης («War Memorial Tourism») στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, βραβευμένη φέτος με αργυρή διάκριση (silver award) στη διοργάνωση «Tourism Awards 2019», διευρύνεται γεωγραφικά και χρονικά. Για την πόλη των Σερρών, η καμπάνια έχει τίτλο «Σέρρες-η πόλη της φωτιάς», χαρακτηρισμός που αποδόθηκε από τον Σερραίο συγγραφέα Γιώργο Καφταντζή στο βιβλίο του «Ιστορία της πόλεως Σερρών και της Περιφέρειάς της», μετά την αναγέννηση που ακολουθούσε κάθε καταστροφή της πόλης.
Στη μακραίωνη ιστορία τους, οι Σερραίοι συμμετείχαν σε όλες τις μάχες που δόθηκαν στην περιοχή, γεγονός που αποτυπώθηκε στα σημαντικά και ενδιαφέροντα πολεμικά μνημεία των Σερρών. Οι μάχες στην αρχαία Αμφίπολη, οι βυζαντινές οχυρώσεις, ο ρόλος των Σερρών στην Ελληνική Επανάσταση του 1821, ο Μακεδονικός Αγώνας, οι Βαλκανικοί Πόλεμοι, τα κοιμητήρια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, τα οχυρά της Γραμμής Μεταξά «Ρούπελ»και «Ιστίμπεη», τα Μνημεία των Κερδυλλίων, παρουσιάζονται σε τουριστικούς επαγγελματίες και σε δημοσιογράφους της Ελλάδας και του εξωτερικού, με στόχο την ένταξή τους σε προγράμματα πολιτιστικού ενδιαφέροντος.
Το πληροφοριακό υλικό για την καμπάνια «Σέρρες - η πόλη της φωτιάς» είναι διαθέσιμο στα ελληνικά και τα αγγλικά, ενώ έχουν ήδη σχεδιαστεί οι πρώτες προτεινόμενες διαδρομές στην περιοχή.
Η ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής τουρισμού ιστορικής μνήμης («War Memorial Tourism») για την Κεντρική Μακεδονία τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και διοργανώνεται από την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών, την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς και τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την Pass Partout–Tourism Marketing.