Ο γ.γ. του Οργανισμού κ.Κ.Τσέγας ενέκρινε τη διάθεση συνολικού ποσού 607.600€, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, για την εκτέλεση του προγράμματος διαφήμισης του ΕΟΤ μέσω της Expedia, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης κατά το Β’ εξάμηνο έτους 2019.
Το πρόγραμμα προβολής εμπεριέχει τα εξής:
Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 58,7 εκατομμύρια impressions στο σύνολο.
Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α.
Oι παραπάνω αγορές συνολικά αντιπροσωπεύουν στην Expedia to 62% των συνολικών κρατήσεων που γίνονται για την Ελλάδα.
Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της χρονικής περιόδου Ιουνίου - Οκτωβρίου 2019.
Το πρόγραμμα προβολής εμπεριέχει τα εξής:
- Ανάπτυξη microsite αξιοποιώντας το εργαλείο «Creative Partnership» της Expedia. To microsite θα έχει τη μορφή διαδραστικού χάρτη, παρέχοντας στους χρήστες την επιλογή ανάμεσα σε δύο θεματικές, αυτές του «City Break» και του «Island Hop». Επιλέγοντας ο χρήστης μία από τις δύο θεματικές θα έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί μέσω του διαδραστικού χάρτη σε σχετικούς προορισμούς και να δει χρήσιμες πληροφορίες. Εκτός από τους χρήστες το ταξίδι μέσω του διαδραστικού χάρτη θα υλοποιούν και «influencers» από τις βασικές αγορές οι οποίοι θα παράγουν το δικό τους αυθεντικό περιεχόμενο για την Ελλάδα και θα κάνουν ακόμα μεγαλύτερη την απήχηση στο κοινό.
- Χρήση του δικτύου social media της Expedia και συγκεκριμένα του Facebook και του Instagram, με σκοπό την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των χρηστών της για την Ελλάδα.
- Χρήση ενός συνδιασμού διαφημιστικών εργαλείων, standard display banners, native banners, weather ads (διαφημιστικό banner με οπτικό εφέ που αφορά τον καιρό και ενθαρρύνει τον χρήστη να συνδεθεί και να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο), merchandising email (διαφήμιση ενσωματωμένη σε email που θα περιλαμβάνει και άλλες διαφημίσεις –όχι ανταγωνιστικών προορισμών) και passport ads (διαφημίσεις που στοχεύουν σε χρήστες εκτός των ιστοσελίδων της Expedia, offsite).
Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 58,7 εκατομμύρια impressions στο σύνολο.
Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α.
Oι παραπάνω αγορές συνολικά αντιπροσωπεύουν στην Expedia to 62% των συνολικών κρατήσεων που γίνονται για την Ελλάδα.
Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της χρονικής περιόδου Ιουνίου - Οκτωβρίου 2019.
- Κατά τους μήνες Ιούνιο έως και Αύγουστο η καμπάνια θα στοχεύσει στις πέντε παραπάνω αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α., με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας (awareness) της Ελλάδας ως μοναδικού προορισμού για όλο το χρόνο που προσφέρει πολλές διαφοροποιημένες εμπειρίες και τον επηρεασμό των χρηστών να κάνουν κράτηση για την Ελλάδα.
- Κατά τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο η καμπάνια θα στοχεύσει στους χρήστες της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασίλειου με στόχο την αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής (late bookings) και τη μείωση της εποχικότητας.