Ο ΕΟΤ ενέκρινε την το πρόγραμμα συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού της Τουρκίας με tour operators της χώρας, συνολικού ύψους 113.600 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Tour operator JOLLY TOUR
Online:
-Youtube, Social Media θεματικές διαφημίσεις στα κανάλια του Jolly – χρήση 10 εβδομάδων για τέσσερις μήνες.
-Online διαφήμιση στην www.hurriyet.com.tr και mynet.com.tr για μία ημέρα σε 1.500.000 επισκέπτες.
-Special Influencer Project: Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης Influencers και κάλυψη από τα social media της Ελλάδας.
Offline:
-Παραγωγή τηλεοπτικών σποτ 10 δευτερολέπτων και TV Alt Band τα οποία θα προβάλλονται κατά την διάρκεια των τηλεοπτικών προγραμμάτων και των τουρκικών σήριαλ με μεγάλη ακροαματικότητα ως header. Τα ως άνω σποτ θα προβάλλονται για τέσσερις μήνες –χρήση τεσσάρων εβδομάδων- σε μεγάλης ακροαματικότητας τηλεοπτικά κανάλια.
Outdoor:
-Γιγαντοοθόνες LED στην Κωνσταντινούπολη.
-Στα εμπορικά κέντρα Trump Towers, Optimum και Cevahir προβολή σποτ 10 δευτερολέπτων για μία εβδομάδα (daily average 250 frequency).
-Leds στο κέντρο της πόλης της Σμύρνης και στο Αεροδρόμιο της Σμύρνης προβολή σποτ 10 δευτερολέπτων για μία εβδομάδα (daily average 500 frequency).
Στα ΜΜΜ της Κωνσταντινούπολης:
-Leds στο Μετρό, Metrobus, και steamboats που συνδέουν την ευρωπαϊκή με την ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης, προβολή περιεχομένου TV Alt Band για μία εβδομάδα.
Tour operator PRONTO TOUR
Online:
-SEM (Search Engine Marketing) στην Google- Adworks με Text διαφημίσεις- 500Κ impression.
-GDN (Google Display Network) στην Google- GDN Banner Display- 15 Million impression.
-Youtube στην Google- Video Ad- 7 Million impression.
-Social Media PRONTO TOUR.
Offline
Outdoor :
-Προβολή σπότ 15-30 δευτερολέπτων στις οθόνες ΜΜΜ της Κωνσταντινούπολης, Colorbar και Modyo TV, τα οποία είναι τα εξουσιοδοτημένα θεματικά κανάλια που προβάλλονται στα ΜΜΜ της πόλης.
Ραδιόφωνο:
-Σποτ 15-30 δευτερολέπτων σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Κωνσταντινούπολης.
Τηλεόραση:
-Προβολή Banner 8 δευτερολέπτων σε θεματικά τηλεοπτικά κανάλια.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Tour operator JOLLY TOUR
Online:
-Youtube, Social Media θεματικές διαφημίσεις στα κανάλια του Jolly – χρήση 10 εβδομάδων για τέσσερις μήνες.
-Online διαφήμιση στην www.hurriyet.com.tr και mynet.com.tr για μία ημέρα σε 1.500.000 επισκέπτες.
-Special Influencer Project: Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης Influencers και κάλυψη από τα social media της Ελλάδας.
Offline:
-Παραγωγή τηλεοπτικών σποτ 10 δευτερολέπτων και TV Alt Band τα οποία θα προβάλλονται κατά την διάρκεια των τηλεοπτικών προγραμμάτων και των τουρκικών σήριαλ με μεγάλη ακροαματικότητα ως header. Τα ως άνω σποτ θα προβάλλονται για τέσσερις μήνες –χρήση τεσσάρων εβδομάδων- σε μεγάλης ακροαματικότητας τηλεοπτικά κανάλια.
Outdoor:
-Γιγαντοοθόνες LED στην Κωνσταντινούπολη.
-Στα εμπορικά κέντρα Trump Towers, Optimum και Cevahir προβολή σποτ 10 δευτερολέπτων για μία εβδομάδα (daily average 250 frequency).
-Leds στο κέντρο της πόλης της Σμύρνης και στο Αεροδρόμιο της Σμύρνης προβολή σποτ 10 δευτερολέπτων για μία εβδομάδα (daily average 500 frequency).
Στα ΜΜΜ της Κωνσταντινούπολης:
-Leds στο Μετρό, Metrobus, και steamboats που συνδέουν την ευρωπαϊκή με την ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης, προβολή περιεχομένου TV Alt Band για μία εβδομάδα.
Tour operator PRONTO TOUR
Online:
-SEM (Search Engine Marketing) στην Google- Adworks με Text διαφημίσεις- 500Κ impression.
-GDN (Google Display Network) στην Google- GDN Banner Display- 15 Million impression.
-Youtube στην Google- Video Ad- 7 Million impression.
-Social Media PRONTO TOUR.
Offline
Outdoor :
-Προβολή σπότ 15-30 δευτερολέπτων στις οθόνες ΜΜΜ της Κωνσταντινούπολης, Colorbar και Modyo TV, τα οποία είναι τα εξουσιοδοτημένα θεματικά κανάλια που προβάλλονται στα ΜΜΜ της πόλης.
Ραδιόφωνο:
-Σποτ 15-30 δευτερολέπτων σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Κωνσταντινούπολης.
Τηλεόραση:
-Προβολή Banner 8 δευτερολέπτων σε θεματικά τηλεοπτικά κανάλια.