Έναυσμα για την οργάνωση ταξιδιών για δημοσιογράφους και bloggers από τις αγορές ενδιαφέροντος στην Κάρπαθο, αποτέλεσε το γεγονός ότι οι επισκέψεις δημοσιογράφων αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες τουριστικής προβολής για έναν προορισμό. Στο πλαίσιο των ταξιδιών εξοικείωσης, ο δημοσιογράφος γνωρίζει την κουλτούρα και την παράδοση, βιώνει άμεσα τη φιλοξενία και ανάλογα με τις προτιμήσεις του, συμμετέχει σε δραστηριότητες που αφορούν στις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως μονοπάτια, καταδύσεις και θαλάσσια σπορ. Επομένως, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν στο κοινό τη γοητεία που ασκεί το φυσικό περιβάλλον ενός νησιού και την αναζωογόνηση που αισθάνεται κανείς στις παραλίες του.
Ακόμη, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν την εμπειρία τους από τις επισκέψεις στα ιστορικά και αρχαιολογικά μνημεία, να δοκιμάσουν την τοπική κουζίνα και να γνωρίσουν τα γραφικά χωριά του προορισμού, Με τον τρόπο αυτό, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μια σημαντική αλλά και αποδοτική προβολή στις αγορές ενδιαφέροντος ενός τόπου.
Άλλωστε, η πρακτική αυτή έχει βρει γόνιμο έδαφος σε όλους τους εθνικούς και τοπικούς φορείς που επιφορτίζονται με την τουριστική προβολή, τοποθετώντας πλέον τα δημοσιογραφικά ταξίδια στην κορυφή της τακτικής που υλοποιούν με στόχο την τουριστική προβολή.
Τέλος, τα αφιερώματα στις αγορές ενδιαφέροντος όπως έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια, έχουν μεγάλη αξία προβολής, τόσο ποιοτικής όσο και ποσοτικής, που διαφορετικά δεν θα ήταν δυνατόν να επιτευχθεί, για παράδειγμα μέσω δαπανηρών διαφημίσεων.
Ακόμη, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν την εμπειρία τους από τις επισκέψεις στα ιστορικά και αρχαιολογικά μνημεία, να δοκιμάσουν την τοπική κουζίνα και να γνωρίσουν τα γραφικά χωριά του προορισμού, Με τον τρόπο αυτό, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μια σημαντική αλλά και αποδοτική προβολή στις αγορές ενδιαφέροντος ενός τόπου.
Άλλωστε, η πρακτική αυτή έχει βρει γόνιμο έδαφος σε όλους τους εθνικούς και τοπικούς φορείς που επιφορτίζονται με την τουριστική προβολή, τοποθετώντας πλέον τα δημοσιογραφικά ταξίδια στην κορυφή της τακτικής που υλοποιούν με στόχο την τουριστική προβολή.
Τέλος, τα αφιερώματα στις αγορές ενδιαφέροντος όπως έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια, έχουν μεγάλη αξία προβολής, τόσο ποιοτικής όσο και ποσοτικής, που διαφορετικά δεν θα ήταν δυνατόν να επιτευχθεί, για παράδειγμα μέσω δαπανηρών διαφημίσεων.