Στη γραμμή Σαλαμίνας-Πειραιά αναμένεται να υποδεχθεί τους επιβάτες το πρώτο οικολογικό ferry boat. Ο λόγος για το Γλυκοφιλούσα VIII, το οποίο αποτελεί το πρώτο πλοίο που κατασκευάστηκε σε ελληνικό ναυπηγείο και τεχνολογία Think Green (σκέψου πράσινα). Τα δρομολόγια προβλέπεται να αρχίσουν στις αρχές Ιουνίου.
Πρόκειται για ένα πλοίο οικολογικό, οικονομικό, έχει μηχανές με χαμηλούς ρύπους και πληροί τις προϋποθέσεις των κανονισμών για τις περιοχές ECA (Marpol VI, Sulpher 0,5%) που θα ισχύσουν διεθνώς από το 2020. Το μήκος του είναι 92,40 μέτρα, το πλάτος του 17,56 μέτρα, το μέγιστο βύθισμα του 2,80 μέτρα και το ΙΜΟ 9856971.
Η πρόωση του γίνεται με 4μηχανές Baudouin typ. 6M 26.3 που έκαστη αποδίδει 600 HP και 4 ελικοπηδάλια Azimuth Thrusters VETH typ. VZ 400 και η ταχύτητα του αναμένεται να είναι 14,5 knots. Το πλοίο διαθέτει 2 ηλεκτρογεννήτριες Baudouin 2X150 KVA εκάστη και 1 emergency 85 KVA Baudouin.
Η χωρητικότητα του είναι 134 Ι.Χ στο Main Deck και 34 Ι.Χ στο Lower Deck (κατάμπαρο). Η χωρητικότητα σε επιβάτες θα είναι το χειμώνα 300 άτομα και το θέρος 600 άτομα. Στο πλοίο θα υπάρχει πρόσβαση και WC για ΑΜΕΑ καθώς και ανελκυστήρας.
Η κατασκευή του έγινε στο ναυπηγείο Θεοδωρόπουλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνας.
Πρόκειται για ένα πλοίο οικολογικό, οικονομικό, έχει μηχανές με χαμηλούς ρύπους και πληροί τις προϋποθέσεις των κανονισμών για τις περιοχές ECA (Marpol VI, Sulpher 0,5%) που θα ισχύσουν διεθνώς από το 2020. Το μήκος του είναι 92,40 μέτρα, το πλάτος του 17,56 μέτρα, το μέγιστο βύθισμα του 2,80 μέτρα και το ΙΜΟ 9856971.
Η πρόωση του γίνεται με 4μηχανές Baudouin typ. 6M 26.3 που έκαστη αποδίδει 600 HP και 4 ελικοπηδάλια Azimuth Thrusters VETH typ. VZ 400 και η ταχύτητα του αναμένεται να είναι 14,5 knots. Το πλοίο διαθέτει 2 ηλεκτρογεννήτριες Baudouin 2X150 KVA εκάστη και 1 emergency 85 KVA Baudouin.
Η χωρητικότητα του είναι 134 Ι.Χ στο Main Deck και 34 Ι.Χ στο Lower Deck (κατάμπαρο). Η χωρητικότητα σε επιβάτες θα είναι το χειμώνα 300 άτομα και το θέρος 600 άτομα. Στο πλοίο θα υπάρχει πρόσβαση και WC για ΑΜΕΑ καθώς και ανελκυστήρας.
Η κατασκευή του έγινε στο ναυπηγείο Θεοδωρόπουλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνας.