Friday, 22 November 2024, 17:01

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Η Βρετανία η κύρια αγορά κρατήσεων για την Ελλάδα

    Η Βρετανία η κύρια αγορά κρατήσεων για την Ελλάδα

    Σημαντική αύξηση καταγράφεται στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις τόσο τον Απρίλιο όσο και την περίοδο Ιανουαρίου - Απριλίου του 2019. Από την άλλη πλευρά, καταγράφεται μείωση των οδικών αφίξεων και τους 4 πρώτους μήνες του 2019 έναντι των αντίστοιχων του 2018. Σύμφωνα με το τελευταίο (Μαΐου 2019) Στατιστικό Δελτίο του ΙΝΣΕΤΕ Intelligence:

    Οι αεροπορικές αφίξεις που κατεγράφησαν το Απρίλιο του 2019 ήταν αυξημένες κατά 18,7% (+194.000) σε σχέση με το Απρίλιο του 2018. Συνολικά καταγράφηκαν 1,2 εκατ. αεροπορικές αφίξεις έναντι 1 εκατ. τον Απρίλιο του 2018.

    Την περίοδο Ιανουαρίου - Απριλίου του 2019, καταγράφηκαν 2,5 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις παρουσιάζοντας αύξηση +13% / +283.000 επιβάτες. Ο ρυθμός αύξησης στο αεροδρόμιο της Αθήνας (+16,6%) είναι περίπου διπλάσιος από αυτόν των Περιφερειακών Αεροδρομίων (+8,6%).

    Τον Απρίλιο του 2019, καταγράφηκαν 663.000 οδικές αφίξεις παρουσιάζοντας μείωση -6,4% / -45.000 σε σχέση με τον Απρίλιο του 2018 που καταγράφηκαν 708000. οδικές αφίξεις.

    Την περίοδο Ιανουαρίου - Απριλίου του 2019, καταγράφηκαν 2 εκατ. οδικές αφίξεις παρουσιάζοντας μείωση -15,7%/-379.000 αφίξεις. Η μείωση είναι γενικευμένη από όλες τις όμορες χώρες.

    Σύμφωνα με την Έρευνα Συνόρων της Τραπέζης της Ελλάδος, η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση το Μάρτιο του 2019 διαμορφώθηκε στις 773.000 ταξιδιώτες, αυξημένη κατά +9,1%/ + 65.000, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018. Την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου 2019, η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση αυξήθηκε κατά +7,8% / +140.000 και διαμορφώθηκε στο 1,936 εκατ. ταξιδιώτες.

    Το Μάρτιο του 2019, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 32,2% / +78 εκατ. ευρώ στα 319 εκατ. ευρώ. Την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου 2019, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις εμφάνισαν αύξηση κατά +37,2% / + 206 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 και διαμορφώθηκαν στα 760 εκατ. ευρώ.

    Τονίζεται ότι οι αφίξεις και τα έσοδα του α’ 3μήνου 2018 αντιπροσώπευαν μόλις το 6% των αφίξεων και το 3,5% των συνολικών εσόδων της χρονιάς

    Δείκτης αεροπορικών αφίξεων εσωτερικού

    Τον Απρίλιο του 2019, καταγράφηκαν 603.000 αεροπορικές αφίξεις εσωτερικού παρουσιάζοντας μείωση -0,8% / -5.000. αφίξεις σε σχέση με τον Απρίλιο του 2018. Την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου του 2019, καταγράφηκαν 2 εκατ. αεροπορικές αφίξεις παρουσιάζοντας αύξηση +17,4% / +103.000 επιβάτες

    Ζήτηση ξενοδοχειακών υπηρεσιών από το εξωτερικό

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της trivago, τον Απρίλιο του 2019, η κύρια αγορά κρατήσεων για την Ελλάδα ήταν η βρετανική, για πρώτη φορά το 2019. Η γερμανική αγορά υποχώρησε στη δεύτερη θέση ενώ στην τρίτη θέση ανέβηκε η αγορά της Γαλλίας. Στην τέταρτη θέση υποχώρησε η ιταλική αγορά και στην πέμπτη θέση υποχώρησε η αμερικάνικη αγορά.

    Οι τιμές των ελληνικών ξενοδοχείων, κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με τις τιμές αντίστοιχων ξενοδοχείων και προορισμών. Εξαίρεση αποτελούν η Σαντορίνη και σε μικρότερο βαθμό η Μύκονος που – ιδιαίτερα στις υψηλότερες κατηγορίες – καταγράφουν υψηλότερες τιμές σε σχέση με τα ξενοδοχεία ανταγωνιστικών προορισμών.

    Ζήτηση ξενοδοχειακών υπηρεσιών από την Ελλάδα

    Τον Απρίλιο του 2019, οι 3 δημοφιλέστεροι προορισμοί παρέμειναν αμετάβλητοι για την ελληνική αγορά σε σχέση με τον Απρίλιο του 2018. Στην πρώτη θέση προτίμησης βρίσκεται η Αθήνα, στη δεύτερη θέση η Θεσσαλονίκη και στην τρίτη θέση το Ναύπλιο. Για πρώτη φορά στην τέταρτη θέση για το τρέχον έτος εισέρχεται η πόλη της Κέρκυρας, πιθανόν λόγω του ότι αποτελεί έναν πολύ δημοφιλή προορισμό για το Πάσχα. Στην πέμπτη θέση υποχώρησαν τα Ιωάννινα, ενώ στην έκτη ανέβηκε ο Βόλος. Στην έβδομη και όγδοη θέση εισέρχονται για πρώτη φορά το 2019 η Καλαμάτα και η Μονεμβασιά. Στην ένατη θέση υποχώρησε η Καλαμπάκα. Τη δεκάδα συμπληρώνουν τα Χανιά, που εμφανίζονται για πρώτη φορά το 2019, στο top10 της ελληνικής αγοράς.

    Δείκτες Ποιότητας Ξενοδοχείων

    Τον Απρίλιο του 2019, η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στο γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) των ξενοδοχείων με 86,7% ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κροατία με 85,9% και στην τρίτη η Κύπρος με 85,3%. Ακολουθούν, η Ισπανία στην τέταρτη θέση με 84,8% και η Ιταλία στην πέμπτη με 83,6%. Η Τουρκία κατέγραψε γενικό δείκτη ικανοποίησης 82,8% ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Γαλλία με 79,4%. Την υψηλότερη θέση ικανοποίησης για τη νησιωτική Ελλάδα κατέχουν οι Κυκλάδες με GRI 90%, και την υψηλότερη θέση ικανοποίησης για την ηπειρωτική Ελλάδα η Ήπειρος με 91,3%.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη