Η ανάδειξη των ελλληνικών προορισμών στις «αγορές του κόσμου» είναι ο στόχος της επικοινωνιακής δράσης της Marketing Greece που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου στη χώρα.
Αυτή τη φορά πρωταγωνιστής είναι τα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Όπως αναφέρεται στην αακοίνωση, η Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στο Βόρειο Αιγαίο και «χαρτογράφησε» την έντονη προσωπικότητα των προορισμών και δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο για κάθε έναν από αυτούς, αποτυπώνοντας τη μοναδικότητα τους.
Με στόχο τη δημιουργία περιεχομένου για την ελκυστικότερη προβολή των εμπειριών των προορισμών, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας τους αλλά και την αύξηση της μέσης ημερήσιας δαπάνης του ταξιδιωτικού κοινού, αναδείχθηκαν οι εμπειρίες της Ικαρίας, της Λέσβου, της Σάμου, της Χίου και της Λήμνου.
Οι πρωταγωνιστές της εν λόγω δράσης επισκέφτηκαν ανεξερεύνητες παραλίες, έζησαν σαν ντόπιοι στα νησιά, γεύτηκαν την τοπική γαστρονομία, ενώ απόλαυσαν θαλάσσια σπορ. Με περισσότερα από 9 εκατομμύρια «Social Media Reach και 1.730.000 Video Views» οι προορισμοί του Βορείου Αιγαίου κατάφεραν να κερδίσουν τον ενδιαφέρον των χρηστών, ενώ ήδη υλοποιείται πρόγραμμα προβολής σε στοχευμένες αγορές εξωτερικού.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων του Βορείου Αιγαίου για αξιοποίηση του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.
Αυτή τη φορά πρωταγωνιστής είναι τα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Όπως αναφέρεται στην αακοίνωση, η Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στο Βόρειο Αιγαίο και «χαρτογράφησε» την έντονη προσωπικότητα των προορισμών και δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο για κάθε έναν από αυτούς, αποτυπώνοντας τη μοναδικότητα τους.
Με στόχο τη δημιουργία περιεχομένου για την ελκυστικότερη προβολή των εμπειριών των προορισμών, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας τους αλλά και την αύξηση της μέσης ημερήσιας δαπάνης του ταξιδιωτικού κοινού, αναδείχθηκαν οι εμπειρίες της Ικαρίας, της Λέσβου, της Σάμου, της Χίου και της Λήμνου.
Οι πρωταγωνιστές της εν λόγω δράσης επισκέφτηκαν ανεξερεύνητες παραλίες, έζησαν σαν ντόπιοι στα νησιά, γεύτηκαν την τοπική γαστρονομία, ενώ απόλαυσαν θαλάσσια σπορ. Με περισσότερα από 9 εκατομμύρια «Social Media Reach και 1.730.000 Video Views» οι προορισμοί του Βορείου Αιγαίου κατάφεραν να κερδίσουν τον ενδιαφέρον των χρηστών, ενώ ήδη υλοποιείται πρόγραμμα προβολής σε στοχευμένες αγορές εξωτερικού.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων του Βορείου Αιγαίου για αξιοποίηση του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.