Friday, 22 November 2024, 12:18

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Η Πάρος μαγνητίζει τους τουρίστες

    Η Πάρος μαγνητίζει τους τουρίστες

    Την τελευταία η Πάρος διετία κατέγραψε σημαντική αύξηση της τουριστικής κίνησης, ενώ μπαίνει πολύ δυναμικά και στο φετινό καλοκαίρι. Σύμφωνα με στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας οι αφίξεις για το ενιάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018 ήταν αυξημένες κατά 163% συγκριτικά με το 2016. Αξιοσημείωτη άνοδο παρατηρείται και στην κίνηση του λιμανιού, καθώς την ίδια περίοδο την επισκέφθηκαν 98.724 περισσότεροι επισκέπτες σε σχέση με το 2012, δηλαδή αύξηση που αγγίζει το 19%. Συνολικά, το 2018 η Πάρος υποδέχθηκε σχεδόν 700.000 τουρίστες, δηλαδή πενήντα φορές τον πληθυσμό της, και 58.088 οχήματα. Μάλιστα, η Επιτροπή Τουρισμού & Ανάπτυξης του Δήμου, αξιολογώντας τα στοιχεία του φετινού Απριλίου – η μεγαλύτερη τουριστική κίνηση την τελευταία οκταετία -, προβλέπει ότι οι τουρίστες το 2019 θα ξεπεράσουν τους 800.000.

    Εκτός από την αλματώδη αύξηση των αφίξεων, σημαντική εξέλιξη για την οικονομία του νησιού είναι και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου κατά τριάντα ημέρες. Πλέον, η σεζόν κλείνει τέλη Σεπτέμβρη και κάποιες επιχειρήσεις μένουν ανοιχτές μέχρι το πρώτο δεκαήμερο του Οκτώβρη. Τρεις είναι οι παράγοντες που έχουν βοηθήσει το νησί να μπει γερά στον τουριστικό χάρτη της χώρας. Πρώτον, η λειτουργία του νέου αεροδρομίου το 2016 που έχει μεγαλύτερο τροχόδρομο από το προηγούμενο. Μεγαλύτερα αεροπλάνα άρχισαν να καταφθάνουν στο νησί, καινούργιες εταιρείες έβαλαν δρομολόγια και το νησί συνδέθηκε απευθείας για πρώτη φορά με πολλούς προορισμούς, όπως είναι η Πράγα και το Γκρατς. «Το αεροδρόμιο είναι καθοριστικός πυλώνας ανάπτυξης του τόπου. Εκτός του ότι φέρνει περισσότερους και ποιοτικότερους τουρίστες, διευκολύνει και την επιχειρηματική δραστηριότητα αφού πλέον στην Πάρο μπορείς να έρθεις αυθημερόν», δηλώνει ο δήμαρχος Πάρου, κύριος Μάρκος Κωβαίος, ο οποίος ηγήθηκε της ιδιωτικής πρωτοβουλίας για την κατασκευή του αεροδρομίου.

    Ένας άλλος παράγοντας που έχει βοηθήσει ουσιαστικά στην αύξηση του τουριστικού ενδιαφέροντος για το νησί είναι η στρατηγική που ακολουθεί ο Δήμος για την προβολή του. Την τελευταία τετραετία αντιπροσωπεία της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου έχει συμμετάσχει σε τριάντα πέντε διεθνείς και σε δέκα έξι πανελλήνιες εκθέσεις, ενώ με τις συντονισμένες δράσεις της έχει πετύχει να ανοίξει καινούργιες αγορές, όπως είναι ο Καναδάς και η Πολωνία. «Το σημαντικό δεν είναι ότι καταρρίπτουμε τα ρεκόρ αφίξεων, αλλά ότι προσελκύουμε ποιοτικό τουρισμό», εξηγεί ο κ. Κωβαίος, ο οποίος είδε το νησί του πέρσι να βραβεύεται από το έγκριτο περιοδικό «Travel & Leisure» ως ο καλύτερος νησιωτικός προορισμός στην Ευρώπη.

    Πράγματι, η Πάρος φαίνεται να απέχει πολύ από το μοντέλο του φθηνού τουρισμού μαζικής διασκέδασης και να μαγνητίζει τουρίστες από ποιοτικές αγορές, όπως είναι το Βέλγιο, η Γαλλία και η Ιταλία. Η συστηματική προσπάθεια του Δήμου να ανοίξει τη «βεντάλια» των δραστηριοτήτων στο νησί και να προσεγγίσει ειδικά κοινά, είναι ο τρίτος παράγοντας ενίσχυσης της αύξησης του τουρισμού. Στην Πάρο πλέον έρχονται άνθρωποι για να περπατήσουν στα χαρτογραφημένα μονοπάτια κατά μήκος του νησιού, ποδηλάτες από την Ελλάδα και την Ευρώπη που συμμετέχουν στον «Ποδηλατικό Γύρο», λάτρεις του ναυταθλητισμού που λαμβάνουν μέρος κατά καιρούς σε αγώνες, αλλά και αθλητικές ομάδες που έρχονται για προπόνηση. Για παράδειγμα, φέτος το καλοκαίρι οι γυναικείες εθνικές ομάδες beach handball της Αμερικής, της Ελλάδας και Γερμανίας, στο πλαίσιο της «εβδομάδας εθνικών ομάδων», θα επισκεφθούν την Πάρο για να προπονηθούν.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη