Friday, 06 December 2024, 11:48

Αθήνα: 15°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

     Eurovision 2019 Αποτελέσματα: Αυτός είναι ο μεγάλος νικητής!

    Eurovision 2019 Αποτελέσματα: Αυτός είναι ο μεγάλος νικητής!

    Ο 64ος διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision ολοκληρώθηκε με την Ολλανδία να βρίσκεται στην πρώτη θέση. Οι 26 χώρες που διαγωνίστηκαν στον Τελικό, εμφανίστηκαν στη σκηνή, σε μια βραδιά γεμάτη εκπλήξεις.

    Μετά το τέλος της ψηφοφορίας, ανακοινώθηκαν αναλυτικά οι βαθμολογίες των κριτικών επιτροπών της κάθε χώρας. Εκεί, πρώτη στην κατάταξη ήρθε η Σουηδία με 239 βαθμούς.

    Στη συνέχεια ακολούθησε η βαθμολογία του κοινού της κάθε χώρας. Η Ολλανδία με τον Duncan Laurence και το τραγούδι «Arcade» συγκέντρωσε 492 βαθμούς. Η Ολλανδία είναι η νικήτρια χώρα για τη Eurovision 2019.

    H Ελλάδα με την Κατερίνα Ντούσκα και το Better Love Μάγεψε με το Better Love, κέρδισε τις καρδιές των Ευρωπαίων φαν του διαγωνισμού, όμως η Κατερίνα Ντούσκα δεν κατάφερε να αγγίξει την κορυφή της φετινής Γιουροβίζιον. Έτσι βρέθηκε στην 21η θέση, ενώ η Κύπρος με την Τάμτα και το Replay βρέθηκαν στην 15η θέση.

    Αναλυτικότερα τα αποτελέσματα:
    1. Ολλανδία
    2. Ιταλία
    3. Ρωσία
    4. Ελβετία
    5. Νορβηγία
    6. Σουηδία
    7. Αζερμπαϊτζάν
    8. Βόρεια Μακεδονία
    9. Αυστραλία
    10. Ισλανδία
    11. Τσεχία
    12. Δανία
    13. Σλοβενία
    14. Γαλλία
    15. Κύπρος
    16. Μάλτα
    17. Σερβία
    18. Αλβανία
    19. Εσθονία
    20. Σαν Μαρίνο
    21. Ελλάδα
    22. Ισπανία
    23. Ισραήλ
    24. Γερμανία
    25. Λευκορωσία
    26. Ηνωμένο Βασίλειο

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη