Το πρωί της Δευτέρας 20 Μαΐου δρομολογείται στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη το πρώτο Εxpress ηλεκτροδοτούμενο τρένο που θα καλύπτει τη διαδρομή σε τρεις ώρες και 55 λεπτά.
Αυτό δήλωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, που εξήγησε πως τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 55 λεπτά, από τις 5 ώρες που είναι σήμερα.
Τα δρομολόγια θα γίνονται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα περιλαμβάνουν όλες τις ανέσεις για ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι, θα διαθέτουν ακόμη και WiFi.
Αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία άλλες ακόμη δύο υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες αντίστοιχες με το «Ασημένιο βέλος» που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περυσινά εγκαίνια της ΔΕΘ.
Τη νέα ηλεκτροδοτούμενη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 450 χλμ, αναμένεται να παρουσιάσει την ερχόμενη Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, συνοδευόμενος από τις διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ.
Αυτό δήλωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, που εξήγησε πως τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 55 λεπτά, από τις 5 ώρες που είναι σήμερα.
Τα δρομολόγια θα γίνονται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα περιλαμβάνουν όλες τις ανέσεις για ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι, θα διαθέτουν ακόμη και WiFi.
Αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία άλλες ακόμη δύο υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες αντίστοιχες με το «Ασημένιο βέλος» που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περυσινά εγκαίνια της ΔΕΘ.
Τη νέα ηλεκτροδοτούμενη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 450 χλμ, αναμένεται να παρουσιάσει την ερχόμενη Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, συνοδευόμενος από τις διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ.