Πρόκειται για ξενοδοχεία των Χανίων, των Γουβών, της Αγίας Πελαγίας, του Ξυλοκάστρου και του Μπαλί και ειδικότερα για τα:
Πρόσφατα είχαν ενταχθεί στην Chnaris H.M.D.C. και τα ξενοδοχεία: από το Ρέθυμνο το CHC Imperial Palace 4*, από το Λασίθι το CHC Kounali Mountain Resort 4*, από την Αγία Πελαγία το Perla Apartments 3*, από την Άνδρο το Sariza Spring Hotel 3* και από το Καρπενήσι το Dryas Resort 4*.
Η Chnaris H.M.D.C. δραστηριοποιείται στην ενοικίαση ξενοδοχειακών μονάδων, στην πλήρη διαχείριση ξενοδοχείων, στη σύναψη συμβάσεων με τουριστικούς οργανισμούς και διαχείρισης πωλήσεων (Yield), ενώ παρέχει και πλήρες σύστημα Franchise Corporation. Παράλληλα, έχει ήδη ιδρύσει τουριστικά γραφεία σε Ελλάδα και Κύπρο, ώστε να αυξήσει τον όγκο των κρατήσεων, βοηθώντας τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία να μεγιστοποιήσουν την πληρότητα τους κυρίως κατά τη διάρκεια της χαμηλής περιόδου αλλά και κάθε άλλη στιγμή κατά την οποία η επισκεψιμότητα παραμείνει χαμηλή.
- CHC Galini Palace 5*, στο Κολυμπάρι Χανίων, στον τομέα Διαχείρισης Συμβολαίων & Πωλήσεων
- Maya Beach 4*, στις Γούβες, στον τομέα Διαχείρισης Συμβολαίων & Πωλήσεων
- Scala Hotel & Apartments 3*, στην Αγία Πελαγία, με Full Management
- Sun Beach Hotel 4*, στη Θεσσαλονίκη, με Full Management
- Aqua Mare Resort 4*, στο Ξυλόκαστρο, με Full Management
- Pantheon Villas & Suites, στο Μπαλί στον τομέα Διαχείριση Συμβολαίων & Πωλήσεων
Πρόσφατα είχαν ενταχθεί στην Chnaris H.M.D.C. και τα ξενοδοχεία: από το Ρέθυμνο το CHC Imperial Palace 4*, από το Λασίθι το CHC Kounali Mountain Resort 4*, από την Αγία Πελαγία το Perla Apartments 3*, από την Άνδρο το Sariza Spring Hotel 3* και από το Καρπενήσι το Dryas Resort 4*.
Η Chnaris H.M.D.C. δραστηριοποιείται στην ενοικίαση ξενοδοχειακών μονάδων, στην πλήρη διαχείριση ξενοδοχείων, στη σύναψη συμβάσεων με τουριστικούς οργανισμούς και διαχείρισης πωλήσεων (Yield), ενώ παρέχει και πλήρες σύστημα Franchise Corporation. Παράλληλα, έχει ήδη ιδρύσει τουριστικά γραφεία σε Ελλάδα και Κύπρο, ώστε να αυξήσει τον όγκο των κρατήσεων, βοηθώντας τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία να μεγιστοποιήσουν την πληρότητα τους κυρίως κατά τη διάρκεια της χαμηλής περιόδου αλλά και κάθε άλλη στιγμή κατά την οποία η επισκεψιμότητα παραμείνει χαμηλή.