Τη Χαλκιδική επισκέφθηκε το τηλεοπτικό συνεργείο του δεύτερου κρατικού καναλιού ZDF το διάστημα 7-11 Απριλίου, προκειμένου να κάνει τηλεοπτικά γυρίσματα για το ταξιδιωτικό ZDF-Magazin «Volle Kanne».
Σκοπός της αποστολής ήταν να παρουσιάσει και να προβάλλει την τοπική κουλτούρα, μία αυθεντική και όχι τόσο διαδεδομένη πλευρά της Χαλκιδικής. Το πρόγραμμα των γυρισμάτων περιελάμβανε πλάνα από το Άγιο Όρος και την Αμμουλιανή, όπου η παρουσιάστρια Marika Wenk είχε την ευκαιρία να γευτεί, αλλά και να φτιάξει η ίδια τα παραδοσιακά γλυκά της Αμμουλιανής, τα «αμυγδαλωτά» υπό τη καθοδήγηση των κυριών του Πολιτιστικού Συλλόγου Αμμουλιανής. Τα Αρχαία Στάγειρα, τη γενέτειρα του μεγάλου φιλοσόφου Αριστοτέλη, το πάρκο του Αριστοτέλη, αλλά και το βουνό Ίταμος στη Σιθωνία με το ομώνυμο δέντρο των 2.000 ετών δε θα μπορούσαν να λείπουν από τα γυρίσματα, αναδεικνύοντας τα αξιοθέατα και τη φυσική ομορφιά της Χαλκιδικής.
Κατόπιν, επισκέφτηκαν μία οικογενειακή αγρό-διατροφική μονάδα της Χαλκιδικής όπου ενημερώθηκαν για όλα τα προϊόντα που μπορεί να παράγει ένα αμπέλι εκτός από κρασί. Περιηγήθηκαν στους βιολογικούς αμπελώνες, γεύτηκαν παραδοσιακές πίτες, δοκίμασαν τσίπουρο και έμαθαν πως τυλίγονται τα ντολμαδάκια.
Η εκπομπή προβλήθηκε στις 24 Απριλίου.
Στοχεύοντας αυτήν τη φορά την ιταλική αγορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, σε συνεργασία με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων στην ιταλική αγορά, κα Ελένη Σαρικώστα οργάνωσε στις 13-18 Απρίλιου ένα θεματικό Green Fam Trip.
Η ιταλική αποστολή των 15 ατόμων που αποτελούνταν από δημοσιογράφους, ποδηλάτες και τηλεοπτικό συνεργείο, έκανε ένα tour εναλλακτικού τουρισμού: mountain bike στον Ιταμο, ποδηλασία και yoga στην Αμμουλιανή και τον παραδοσιακό οικισμό του Παρθενώνα, off-road adventure με jeep στο Αζάπικο της Σιθωνίας, επίσκεψη σε αγρο-διατροφική μονάδα της Χαλκιδικής και το εργαστήριο χειροποίητων πιάνων του κ. Ιωαννίδη. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν τηλεοπτικά γυρίσματα για τις εταιρείες FCA, Chrysler, Fiat και Honda, πλάνα των οποίων θα προβληθούν στις διαφημιστικές καμπάνιες τους στα Social Media.
Σκοπός της αποστολής ήταν να παρουσιάσει και να προβάλλει την τοπική κουλτούρα, μία αυθεντική και όχι τόσο διαδεδομένη πλευρά της Χαλκιδικής. Το πρόγραμμα των γυρισμάτων περιελάμβανε πλάνα από το Άγιο Όρος και την Αμμουλιανή, όπου η παρουσιάστρια Marika Wenk είχε την ευκαιρία να γευτεί, αλλά και να φτιάξει η ίδια τα παραδοσιακά γλυκά της Αμμουλιανής, τα «αμυγδαλωτά» υπό τη καθοδήγηση των κυριών του Πολιτιστικού Συλλόγου Αμμουλιανής. Τα Αρχαία Στάγειρα, τη γενέτειρα του μεγάλου φιλοσόφου Αριστοτέλη, το πάρκο του Αριστοτέλη, αλλά και το βουνό Ίταμος στη Σιθωνία με το ομώνυμο δέντρο των 2.000 ετών δε θα μπορούσαν να λείπουν από τα γυρίσματα, αναδεικνύοντας τα αξιοθέατα και τη φυσική ομορφιά της Χαλκιδικής.
Κατόπιν, επισκέφτηκαν μία οικογενειακή αγρό-διατροφική μονάδα της Χαλκιδικής όπου ενημερώθηκαν για όλα τα προϊόντα που μπορεί να παράγει ένα αμπέλι εκτός από κρασί. Περιηγήθηκαν στους βιολογικούς αμπελώνες, γεύτηκαν παραδοσιακές πίτες, δοκίμασαν τσίπουρο και έμαθαν πως τυλίγονται τα ντολμαδάκια.
Η εκπομπή προβλήθηκε στις 24 Απριλίου.
Στοχεύοντας αυτήν τη φορά την ιταλική αγορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, σε συνεργασία με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων στην ιταλική αγορά, κα Ελένη Σαρικώστα οργάνωσε στις 13-18 Απρίλιου ένα θεματικό Green Fam Trip.
Η ιταλική αποστολή των 15 ατόμων που αποτελούνταν από δημοσιογράφους, ποδηλάτες και τηλεοπτικό συνεργείο, έκανε ένα tour εναλλακτικού τουρισμού: mountain bike στον Ιταμο, ποδηλασία και yoga στην Αμμουλιανή και τον παραδοσιακό οικισμό του Παρθενώνα, off-road adventure με jeep στο Αζάπικο της Σιθωνίας, επίσκεψη σε αγρο-διατροφική μονάδα της Χαλκιδικής και το εργαστήριο χειροποίητων πιάνων του κ. Ιωαννίδη. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν τηλεοπτικά γυρίσματα για τις εταιρείες FCA, Chrysler, Fiat και Honda, πλάνα των οποίων θα προβληθούν στις διαφημιστικές καμπάνιες τους στα Social Media.