Στο πλαίσιο της τουριστικής προώθησης του τρέχοντος έτους, ο Δήμος Αγίου Νικολάου αποφάσισε την υλοποίηση της εργασίας «Διαδικτυακή προώθηση μέσω Adwords & social media», συνολικής δαπάνης 24.000 ευρώ και την επέκταση της τουριστικής του ιστοσελίδας, εργασία προϋπολογισμού 19.468 ευρώ, η οποία κρίνεται αναγκαία για την τουριστική προβολή της περιοχής, εφόσον προσφέρει αναγκαίες πληροφορίες στους επισκέπτες του Αγίου Νικολάου. Επιπροσθέτως, ο δήμος ανέθεσε σε μεταφραστή, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, την κειμενογράφηση και μεταφράσεις για την τουριστική προβολή του δήμου, έναντι συνολικής αμοιβής 16.399 ευρώ.
Παράλληλα, ο Δήμος Ηρακλείου ανέθεσε σε εταιρεία συμβούλων τη δημιουργία της νέας εικαστικής τουριστικής του ταυτότητας, δηλαδή τουριστικά λογότυπα και εικαστικές εφαρμογές, έναντι του ποσού των 22.940 ευρώ.
Τέλος, αναφορικά με την τουριστική προβολή της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων, η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Κρήτης, αποφάσισε την έκδοση ενός εντύπου τουριστικής προβολής για την ευρύτερη περιοχή της λίμνης της Αγυιάς με τους παραλίμνιους χώρους αναψυχής, το φράγμα, τον ποδηλατόδρομο και το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο. Το έντυπο θα εκδοθεί σε 5.000 αντίτυπα, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.
Παράλληλα, ο Δήμος Ηρακλείου ανέθεσε σε εταιρεία συμβούλων τη δημιουργία της νέας εικαστικής τουριστικής του ταυτότητας, δηλαδή τουριστικά λογότυπα και εικαστικές εφαρμογές, έναντι του ποσού των 22.940 ευρώ.
Τέλος, αναφορικά με την τουριστική προβολή της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων, η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Κρήτης, αποφάσισε την έκδοση ενός εντύπου τουριστικής προβολής για την ευρύτερη περιοχή της λίμνης της Αγυιάς με τους παραλίμνιους χώρους αναψυχής, το φράγμα, τον ποδηλατόδρομο και το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο. Το έντυπο θα εκδοθεί σε 5.000 αντίτυπα, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.