Friday, 22 November 2024, 14:29

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Μαρίνα Μεσολογγίου: Υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης

    Μαρίνα Μεσολογγίου: Υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης

    Η Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά υπέγραψε με το φορέα διαχείρισης «ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ A.E.» το μεγάλο αναπτυξιακό έργο για την πόλη του Μεσολογγίου, στις 2 Μαΐου 2019, η οποία επιλύει οριστικά τα σωρευτικά προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί από το 2009 και εμπόδιζαν να προχωρήσει το έργο ανοίγει το δρόμο για την ολοκλήρωση των έργων της επένδυσης με σκοπό την άμεση λειτουργία της μαρίνας.

    Η υπογραφή της νέας σύμβασης πραγματοποιήθηκε εν συνεχεία της υπ΄αριθμ. 650/14.01.2019 Κοινής Απόφασης που υπέγραψε η Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά και ο αν. Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σωκράτης Φάμελλος, και η οποία σχετίζεται με την τροποποίηση της χωροθέτησης και την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του τουριστικού λιμένα Μεσολογγίου.

    Την κα Κουντουρά ευχαρίστησαν για την ισχυρή πολιτική της βούληση και τις προσπάθειές της τα τρία τελευταία χρόνια να αρθούν όλα τα εμπόδια και να δοθεί λύση ώστε να προχωρήσει το έργο, σε συνάντησή τους στο Υπουργείο ο κ. Jο Peter Mennen, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του φορέα διαχείρισης, ο κ. Δημήτρης Παπαδημητρίου, νομικός σύμβουλος του φορέα διαχείρισης, καθώς και η κα Σπυριδούλα Ξυνού, γραμματέας του φορέα.

    Στη συνάντηση παρευρέθηκαν επίσης από πλευράς Υπουργείου, η Γενική Γραμματέας Τουρισμού κα Γεωργία Καραστάθη και η αν. προϊσταμένη της Διεύθυνσης Χωρικού Σχεδιασμού και Υποδομών κα Αλεξάνδρα Παπαλιάκου.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη