Friday, 22 November 2024, 10:21

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ολοκληρώνεται η καμπάνια για την Κρήτη

    Ολοκληρώνεται η καμπάνια για την Κρήτη

    Με βασικό όχημα το Discovergreece.com και το οικοσύστημά του, ολοκληρώνεται η νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης σε συνεργασία με την Marketing Greece. Η καμπάνια, η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Φεβρουάριο, έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, την ενίσχυση της ελκυστικότητας της Κρήτης και την αύξηση της διάρκειας παραμονής.

    Εστιάζοντας στον πλούτο των τουριστικών προϊόντων και των θεματικών εμπειριών που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός στους επισκέπτες, και εναρμονισμένο με τη ευρύτερη στρατηγική προβολής του Incredible Crete, το πρόγραμμα προώθησης της Marketing Greece για την Κρήτη περιλαμβάνει ανάπτυξη περιεχομένου και ειδικά σχεδιασμένη καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com Ecosystem.

    Ειδικότερα, μέχρι σήμερα έχουν υλοποιηθεί δύο ταξιδιωτικά άρθρα σε πέντε γλώσσες. Με την τεχνική του storytelling και μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό τα άρθρα αναδεικνύουν τον προορισμό και συστήνουν στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τα τουριστικά προϊόντα και τις εμπειρίες της Κρήτης καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, καθώς επίσης και τις παραδόσεις, τον τρόπο ζωής των ντόπιων, τα ήθη και τα έθιμά τους.

    Παράλληλα, έχουν δημιουργηθεί τέσσερα θεματικά video, αφιερωμένα στα τουριστικά προϊόντα, τον πολιτισμός, τη φύση, τις δραστηριότητες και κρητική Γαστρονομία. Δίνοντας έμφαση στην αυθεντικότητα των εμπειριών τα νέα αυτά video στοχεύουν στην πρόκληση του συναισθήματος και της προσοχής του χρήστη σε σύντομο χρονικό διάστημα.

    Το σύνολο του περιεχομένου που έχει ήδη δημιουργηθεί, περιλαμβάνει προβολή στη διαδικτυακή πύλη του Discovergreece.com που αριθμεί εκατομμύρια επισκέπτες παγκοσμίως, καμπάνια προβολής στα Social Media του Discovergreece.com και ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προώθησης (google, facebook, instagram) σε στοχευμένες αγορές.

    «Έχουμε μπροστά μας ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα υγιούς και παραγωγικής συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», δήλωσε ο κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης, εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης, προσθέτοντας: «Διαχρονικά, σε κάθε καμπάνια προβολής της Κρήτης, βασική πρόκληση αποτελεί το πώς θα μεταδοθεί το μήνυμα της φιλοξενίας και θα προσεγγιστεί το συναίσθημα του μελλοντικού επισκέπτη. Καταφέραμε λοιπόν συνδυάζοντας το μοναδικό τουριστικό προϊόν που έχει να αναδείξει η Κρήτη και την τεχνογνωσία της Marketing Greece να δημιουργήσουμε και να προβάλλουμε ολοκληρωμένες εμπειρίες. Εμπειρίες που έχουν ζήσει οι επισκέπτες του νησιού και προσκαλούν να ζήσουν και οι επόμενοι. Τα υπέροχα θεματικά βίντεο, αντάξια της υψηλής παράδοσης που έχει η Περιφέρεια μας σε αυτό τον τομέα προβολής, τα ολοκληρωμένα άρθρα με τη προσέγγιση του story-telling και οι στοχευμένη προσέγγιση κοινού μέσω του διαδικτύου μπορούν να μεταφέρουν σε όλο τον κόσμο το μήνυμα ότι η κρητική φιλοξενία αποτελεί μια μοναδική εμπειρία».

    Η κ. Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, σημείωσε: «Η Κρήτη αποτελεί ένα ισχυρό brand της Ελλάδας και η προώθηση της είναι εκ φύσεως μια πρόκληση, καθώς πρόκειται για έναν προορισμό με πλήθος εμπειριών και συγκριτικά πλεονεκτήματα που την καθιστούν μοναδική. Η συνεργασία μας με την Περιφέρεια Κρήτης είχε ως βασικό άξονα την ευθυγράμμιση με την ευρύτερη στρατηγική προβολής του Incredible Crete αλλά και την αξιοποίηση των εργαλείων και της τεχνογνωσίας της Marketing Greece, στοχεύοντας στην πρόκληση ενδιαφέροντος του ταξιδιωτικού κοινού και στην ανάδειξη των πολλαπλών επιλογών που προσφέρει το νησί, διευρύνοντας την τουριστική περίοδό του. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή την συνεργασία και το μέχρι σήμερα αποτέλεσμά της».
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη