Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας ερευνών ΤrevoTrend:
Αύξηση που ξεπερνά το 20% καταγράφουν οι διαδικτυακές αναζητήσεις των Γερμανών για διακοπές στην Ελλάδα το 2019, μέσω των μεγαλύτερων γερμανικών τουριστικών οργανισμών και ταξιδιωτικών γραφείων για την Ελλάδα
Τα συμπεράσματα αυτά προέκυψαν από έρευνα της εταιρείας ερευνών ΤrevoTrend στη γερμανική αγορά και παρουσιάστηκαν στο «FVW Workshop Athens-Attica 2019», που διοργάνωσε στην Αθήνα στις 29 Μαρτίου το μεγαλύτερο δίκτυο επικοινωνίας για τον τουρισμό στη Γερμανία FVW Medien, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Περιφέρεια Αττικής, με την υποστήριξη του ΕΟΤ.
Το workshop είχε ως αντικείμενο την παρουσίαση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει η Αθήνα και η Περιφέρεια Αττικής για ολιγοήμερες διακοπές. Έλαβαν μέρος 45 επαγγελματίες της γερμανικής αγοράς, ενώ πραγματοποιήθηκαν εισηγήσεις από το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, την Περιφέρεια Αττικής και το ΞΕΕ και φορείς της ελληνικής τουριστικής αγοράς, με συντονιστή τον αρχισυντάκτη του τουριστικού περιοδικού FVW κo Klaus Hildebrandt. Τον ΕΟΤ εκπροσώπησε ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού κος Γιάννης Γούλιος και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής κος Πέτρος Σαγάνας.
Κατά την παραμονή τους στην ελληνική πρωτεύουσα, οι εκπρόσωποι της γερμανικής τουριστικής αγοράς πραγματοποίησαν σειρά επισκέψεων σε μνημεία και αξιοθέατα για την εξοικείωσή τους με το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Αττικής. Το πρόγραμμα τους περιλάμβανε ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, παρακολούθηση θεατρικού δρώμενου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού από το Φεστιβάλ Αθηνών, επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, τη Λίμνη της Βουλιαγμένης και το Σούνιο, όπως επίσης συμμετοχή σε ειδική εκδήλωση οινογνωσίας στο κτήμα Βασιλείου με την παρουσία μεγάλου αριθμού οινοπαραγωγών της Αττικής.
Αύξηση που ξεπερνά το 20% καταγράφουν οι διαδικτυακές αναζητήσεις των Γερμανών για διακοπές στην Ελλάδα το 2019, μέσω των μεγαλύτερων γερμανικών τουριστικών οργανισμών και ταξιδιωτικών γραφείων για την Ελλάδα
Τα συμπεράσματα αυτά προέκυψαν από έρευνα της εταιρείας ερευνών ΤrevoTrend στη γερμανική αγορά και παρουσιάστηκαν στο «FVW Workshop Athens-Attica 2019», που διοργάνωσε στην Αθήνα στις 29 Μαρτίου το μεγαλύτερο δίκτυο επικοινωνίας για τον τουρισμό στη Γερμανία FVW Medien, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Περιφέρεια Αττικής, με την υποστήριξη του ΕΟΤ.
Το workshop είχε ως αντικείμενο την παρουσίαση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει η Αθήνα και η Περιφέρεια Αττικής για ολιγοήμερες διακοπές. Έλαβαν μέρος 45 επαγγελματίες της γερμανικής αγοράς, ενώ πραγματοποιήθηκαν εισηγήσεις από το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, την Περιφέρεια Αττικής και το ΞΕΕ και φορείς της ελληνικής τουριστικής αγοράς, με συντονιστή τον αρχισυντάκτη του τουριστικού περιοδικού FVW κo Klaus Hildebrandt. Τον ΕΟΤ εκπροσώπησε ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού κος Γιάννης Γούλιος και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής κος Πέτρος Σαγάνας.
Κατά την παραμονή τους στην ελληνική πρωτεύουσα, οι εκπρόσωποι της γερμανικής τουριστικής αγοράς πραγματοποίησαν σειρά επισκέψεων σε μνημεία και αξιοθέατα για την εξοικείωσή τους με το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Αττικής. Το πρόγραμμα τους περιλάμβανε ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, παρακολούθηση θεατρικού δρώμενου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού από το Φεστιβάλ Αθηνών, επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, τη Λίμνη της Βουλιαγμένης και το Σούνιο, όπως επίσης συμμετοχή σε ειδική εκδήλωση οινογνωσίας στο κτήμα Βασιλείου με την παρουσία μεγάλου αριθμού οινοπαραγωγών της Αττικής.