Saturday, 23 November 2024, 02:02

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Η Κρήτη από τους πιο οικονομικούς προορισμούς των Βρετανών

    Η Κρήτη από τους πιο οικονομικούς προορισμούς των Βρετανών

    H Βουλγαρία παραμένει πρώτη στη λίστα και φέτος, παρέχοντας το καλύτερο value for money για τους Βρετανούς ταξιδιώτες, όπως προκύπτει από τη σύγκριση του μέσου κόστους εννέα βασικών προϊόντων διακοπών σε 20 ευρωπαϊκούς παραθαλάσσιους προορισμούς, που παρουσιάζει το βαρόμετρο Κόστους Διακοπών του Post Office Travel Money.

    Η Κρήτη βρίσκεται στην 6η θέση της κατάταξης με τους προορισμούς, βάσει του καλύτερου value που προσφέρουν στους Βρετανούς ταξιδιώτες (μέσο κόστος 80,85 λίρες), και ακολουθεί η Χαλκιδική στην 13η θέση και η Κέρκυρα στη 14η (κόστος 101,28 λίρες και 103,82 λίρες αντίστοιχα).

    Οι τρεις ελληνικοί προορισμοί εμφανίζουν μικρή μείωση στο συνολικό κόστος αγοράς των 9 προϊόντων σε σύγκριση με το 2018 (καφές, μπουκάλι μπύρας, αναψυκτικό, μπουκάλι κρασί, μπουκάλι νερού 1,5 λίτρου, αντηλιακό, εντομοαπωθητικό, γεύμα τριών πιάτων για δύο άτομα, γεύμα δύο πιάτων για δύο άτομα). Η μείωση που καταγράφεται στην Κρήτη είναι της τάξης του 1,5%, στη Χαλκιδική 0,8% και στην Κέρκυρα 4,5%.

    Τη μεγαλύτερη μείωση κόστους παρουσιάζουν η Λεμεσός (-20,2%, στις 93,58 λίρες, στην 9η θέση του πίνακα value for money), η Μαγιόρκα (-11%, στις 96,88 λίρες, στην 11η θέση) και η Βουλγαρία (Sunny Beach) (-10,7%, στις 38,86 λίρες, πρώτη θέση).

    Σε επίπεδο value for money, μετά την Βουλγαρία, ακολουθούν η Πορτογαλία (Αλγκάρβ), η Τουρκία (Μαρμαρίδα) και στην 4η και 5η θέση η Ισπανία, με τις περιοχές Τορρεμολίνος και Μπενιντόρμ.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη