Friday, 22 November 2024, 17:18

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Τέταρτος καλύτερος προορισμός στον κόσμο η Ελλάδα

    Τέταρτος καλύτερος προορισμός στον κόσμο η Ελλάδα

    Σύμφωνα με την ταξιδιωτική ιστοσελίδα hoppa.com η χώρα μας συγκαταλέγεται στους 10 πιο «καυτούς» προορισμούς στον πλανήτη για το 2019.

    Οι προορισμοί αυτοί προέκυψαν έπειτα από δεδομένα κρατήσεων του 2019 σε σύγκριση με αντίστοιχα δεδομένα του 2018.

    Σύμφωνα με τη hoppa.com, έπειτα από το περυσινό τουριστικό ρεκόρ των 30 εκατ. τουριστών, η Ελλάδα είναι ο τέταρτος δημοφιλέστερος προορισμός γι’ αυτή τη χρονιά, με την Κέρκυρα (μερίδιο 24%), τη Ρόδο (19%) και το Ηράκλειο (18%) να φαίνεται οτι θα υποδεχθούν τους περισσότερους επισκέπτες.

    Η Ρόδος παρουσιάζει αύξηση κρατήσεων 3% ενώ το Ηράκλειο 4% έναντι του 2018.

    Η καλύτερη εποχή για ταξίδια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη hoppa.com, είναι η περίοδος από την Άνοιξη έως τις αρχές του καλοκαιριού καθώς και το φθινόπωρο όταν ο καιρός παραμένει θερμός και δεν υπάρχουν μεγάλα πλήθη επισκεπτών.

    Η ιστοσελίδα επισημαίνει στους ταξιδιώτες ότι τα αεροπορικά εισιτήρια φθάνουν τα χαμηλότερα επίπεδα κόστους περί τις 60 ημέρες πριν την αναχώρηση, με τις απογευματινές πτήσεις να είναι οι λιγότερο ακριβές. Η Τρίτη είναι τυπικά η φθηνότερη ημέρα για αεροπορικά ταξίδια, ενώ το Σάββατο η ακριβότερη.

    Οι 10 «καυτοί» προορισμοί για το 2019 είναι οι εξής:

    1. Ισπανία
    2. Πορτογαλία
    3. Τουρκία
    4. Ελλάδα
    5. Μάλτα
    6. ΗΠΑ
    7. Πολωνία
    8. Αίγυπτος
    9. Βουλγαρία
    10. Ιταλία
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη