Το εν λόγω πρόγραμμα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δράσεις τουριστικής προβολής, προώθησης και παρουσίασης του προορισμού «Ιωάννινα» στο εξωτερικό, στο πλαίσιο Διπλωματία Πόλεων. Οι ανωτέρω δράσεις διενεργούνται σε χώρες του εξωτερικού, που αποτελούν αγορές στόχους για την περιοχή, ενώ ορίζονται από το τμήμα τουριστικής προβολής και την εκάστοτε στρατηγική του δήμου. Αναλυτικότερα, απευθύνονται σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, ελληνικές κοινότητες, πρεσβείες, αεροπορικές εταιρείες, επαγγελματικές ομάδες, ταξιδιωτικούς πράκτορες, φορείς και ενώσεις τουρισμού, ΜΜΕ και εξειδικευμένους δημοσιογράφους τουρισμού, bloggers και στοχεύουν στην διοργάνωση εκδηλώσεων, ενεργειών προβολής, προώθησης, ενημέρωσης και παρουσίασης του προορισμού Ιωάννινα.
Για το 2019, η Διπλωματία Πόλεων περιλαμβάνει επίσκεψη σε τουλάχιστον 2 χώρες της Ευρώπης, με διοργάνωση σχετικών εκδηλώσεων σε μία ή περισσότερες κεντρικές πόλεις από τις τελικές επιλεγμένες χώρες.
Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της τουριστικής του προβολής ο δήμος προγραμματίζει Γιορτή Γαστρονομίας & Shopping festival σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, ενώσεις και σωματεία, αλλά και ταξίδια εξοικείωσης τα οποία θα περιλαμβάνουν και εκδηλώσεις γευσιγνωσίας- γαστρονομίας.
Τέλος, ο Δήμος Ιωαννιτών σχεδιάζει την έκδοση και παραγωγή εξειδικευμένου έντυπου και προωθητικού υλικού, εντατικοποίηση της δικτύωσης στα κοινωνικά μέσα και διαγωνισμό φωτογραφίας για την τουριστική προβολή της πόλης.
Για το 2019, η Διπλωματία Πόλεων περιλαμβάνει επίσκεψη σε τουλάχιστον 2 χώρες της Ευρώπης, με διοργάνωση σχετικών εκδηλώσεων σε μία ή περισσότερες κεντρικές πόλεις από τις τελικές επιλεγμένες χώρες.
Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της τουριστικής του προβολής ο δήμος προγραμματίζει Γιορτή Γαστρονομίας & Shopping festival σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, ενώσεις και σωματεία, αλλά και ταξίδια εξοικείωσης τα οποία θα περιλαμβάνουν και εκδηλώσεις γευσιγνωσίας- γαστρονομίας.
Τέλος, ο Δήμος Ιωαννιτών σχεδιάζει την έκδοση και παραγωγή εξειδικευμένου έντυπου και προωθητικού υλικού, εντατικοποίηση της δικτύωσης στα κοινωνικά μέσα και διαγωνισμό φωτογραφίας για την τουριστική προβολή της πόλης.