Η δεύτερη ταινία μικρού μήκους του σκηνοθέτη χιώτικης καταγωγής Νίκου Αυγουστίδη, θα γυριστεί στα σοκάκια και στην πλατεία του χωριού Ελάτα, καθώς και στα φυσικά τοπία των Μαστιχοχωρίων. Επιθυµία και δέσµευση του σκηνοθέτη είναι να συνεργαστεί µε το θεατρικό και το κινηματογραφικό εργαστήριο του Οµηρείου Πνευµατικού Κέντρου ∆ήµου Χίου, να εντάξει στην ταινία βοηθητικούς ηθοποιούς και µέλη του συνεργείου καθώς και κατοίκους του χωριού, ώστε να αναδείξει τα στοιχεία εκείνα που µπορούν να προσδώσουν την επίφαση αληθοφάνειας και ρεαλισµό στο φανταστικό αφήγηµα της ταινίας.
Η ιδιαίτερη γεωγραφία της περιοχής των Μαστιχοχωρίων, είναι ένα βασικό κοµµάτι που θα αναδειχθεί στην ταινία. Τα χαµηλά µαστιχόδεντρα θα αποτελέσουν το θέατρο µιας από τις πιο κοµβικές σκηνές της ταινίας, αυτής της ανάστασης του γέρου που επιστρέφει στο χωριό, ενώ τα δαιδαλώδη σοκάκια της µεσαιωνικής πολεοδοµίας του οικισµού , που έχουν επίσης ιδιαίτερη σηµειολογία, θα αποκαλύψουν στα διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου τον ιδιαίτερο χαρακτήρα ενός τόπου µε ποικιλοµορφία και βάθος ιστορίας, ως διαφορετική προσέγγιση της τουριστικής ομορφιάς.
Εκτός από το θέµα που διαπραγµατεύεται η ταινία, η καταγραφή φυσικών τόπων, θα αποτελέσει ένα ιδιαίτερο ντοκουµέντο της πολιτιστικής και κοινωνικής ιστορίας της περιοχής. Ο κινηµατογράφος ως τέχνη των εικόνων και του χρόνου είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της παγκόσµιας ιστορικής µνήµης των καθηµερινών στιγµών και των τόπων από την πρώτη προβολή και για 123 χρόνια ως σήµερα.
Η ιδιαίτερη γεωγραφία της περιοχής των Μαστιχοχωρίων, είναι ένα βασικό κοµµάτι που θα αναδειχθεί στην ταινία. Τα χαµηλά µαστιχόδεντρα θα αποτελέσουν το θέατρο µιας από τις πιο κοµβικές σκηνές της ταινίας, αυτής της ανάστασης του γέρου που επιστρέφει στο χωριό, ενώ τα δαιδαλώδη σοκάκια της µεσαιωνικής πολεοδοµίας του οικισµού , που έχουν επίσης ιδιαίτερη σηµειολογία, θα αποκαλύψουν στα διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου τον ιδιαίτερο χαρακτήρα ενός τόπου µε ποικιλοµορφία και βάθος ιστορίας, ως διαφορετική προσέγγιση της τουριστικής ομορφιάς.
Εκτός από το θέµα που διαπραγµατεύεται η ταινία, η καταγραφή φυσικών τόπων, θα αποτελέσει ένα ιδιαίτερο ντοκουµέντο της πολιτιστικής και κοινωνικής ιστορίας της περιοχής. Ο κινηµατογράφος ως τέχνη των εικόνων και του χρόνου είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της παγκόσµιας ιστορικής µνήµης των καθηµερινών στιγµών και των τόπων από την πρώτη προβολή και για 123 χρόνια ως σήµερα.