Friday, 22 November 2024, 11:50

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Τη στρατηγική Υπ. Τουρισμού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων παρουσίασε ο Γ.Τζιάλας

    Τη στρατηγική Υπ. Τουρισμού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων παρουσίασε ο Γ.Τζιάλας

    Την επιτυχημένη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων στον ελληνικό τουρισμό, παρουσίασε ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, κ. Γιώργος Τζιάλλας, στην 30η Διεθνή Έκθεση των Καννών MIPIM.

    Ο κ. Τζιάλλας σε ειδική ενότητα με θέμα τις επενδύσεις στην περιοχή της Μεσογείου αναφέρθηκεστο στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου για την καθιέρωση της Ελλάδας ως παγκόσμιο ελκυστικό προορισμό για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο, που απέδωσε την θεαματική αύξηση του ελληνικού τουρισμού πάνω από 38% την τελευταία τετραετία, με συνεχή ιστορικά ρεκόρ αφίξεων και εσόδων. Και επεσήμανε ότι η μεγάλη τουριστική ανάπτυξη που κινητοποιήθηκε την περίοδο 2015-2018 έχει καταστήσει την Ελλάδα ιδιαίτερα ελκυστική για νέα μεγάλα επενδυτικά projectστον τουρισμό, και έχει κινητοποιήσει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτικών ομίλων να δραστηριοποιηθούν στην χώρα μας.

    Επεσήμανε ότι την τελευταία τριετία υποβλήθηκαν περισσότερα από 400 μεγάλα επενδυτικά σχέδια και στρατηγικές επενδύσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Τουρισμού για επεκτάσεις ξενοδοχείων, δημιουργία νέων μονάδων και λειτουργία ειδικών τουριστικών υποδομών. Και τόνισε ότι το 50% των επενδυτικών προτάσεων που υποβλήθηκαν στον ελληνικό Αναπτυξιακό Νόμο ήταν στον τομέα του τουρισμού και ότι συνολικά από το 2015 έως σήμερα προστέθηκαν περισσότερες από 55.000 νέες κλίνες σε ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών 4-5 αστέρων.

    Επιπλέον, έκανε λόγο για το νέο νομοθετικό πλαίσιο του θεματικού τουρισμού, που ενισχύει την προσπάθεια προσέλκυσης νέων επενδύσεων σε θεματικά τουριστικά προϊόντα, όπως ο τουρισμός υγείας, το yachtingκαι οι δραστηριότητες αθλητικής αναψυχής, αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κάθε προορισμού.

    Στο πλαίσιο της έκθεσης ο κ. Τζιάλλας είχε σειρά επαφών με υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών διαχείρισης και ανάπτυξης ακινήτων, καθώς και με ομολόγους του. Συναντήθηκε με τον Υπουργό Οικονομίας της Μάλτας, κ. Christian Cardona, τον Πρόεδρο του Οργανισμού Invest Cyprus, κ. Μιχάλη Μιχαήλ, το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Τουρισμού του Μαυροβουνίου, κ. Damir Davidovic, και το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Τουρισμού της Βραζιλίας, κ. Robson Napier Borchio, και συζήτησαν την ανάπτυξη διμερούς συνεργασίας στον τουρισμό.

    Τέλος, ο Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της MIPIM, συμμετείχε σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με εκπροσώπους δήμων και κυβερνήσεων, όπου μοιράστηκε καλές πρακτικές που εφάρμοσε η Ελλάδα και οδήγησαν στην ανάπτυξη του τουρισμού πόλεως, καθώς και τις ενέργειες του Υπουργείου Τουρισμού για την ανάδειξη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης σε κορυφαίους ευρωπαϊκούς city-break προορισμούς.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη