Sunday, 24 November 2024, 18:32

Αθήνα: 10°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Η Θεσσαλονίκη πηγή ανάπτυξης για τον τουρισμό

    Η Θεσσαλονίκη πηγή ανάπτυξης για τον τουρισμό

    Με τη συμμετοχή 30 υψηλόβαθμων στελεχών γνωστών ξενοδοχειακών ομίλων της Θεσσαλονίκης, εκπροσώπων του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Young Entrepreneurs of Thessaloniki, Startups και την παρουσία της Επίτιμου Προξένου της Αυστρίας, κας. Ε. Παπαδοπούλου, πραγματοποιήθηκε στις 15 Μαρτίου, στη Θεσσαλονίκη ένα στοχευμένο Workshop με θέμα τον τουρισμό και τους γερμανόφωνους επισκέπτες, το οποίο συνδιοργάνωσαν το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο με τον Δήμο Θεσσαλονίκης.

    Στόχος του Workshop ήταν να σκιαγραφήσει τη νοοτροπία του γερμανόφωνου τουρίστα και να αναλύσει ζητήματα, που θα οδηγήσουν στην παροχή προς αυτόν υπηρεσιών υψηλής αξίας. Θέματα όπως οι εξελισσόμενες κοινωνικές αξίες, οι αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών, οι νέες τάσεις στον τουρισμό και οι τρόποι κατάκτησης μεγαλύτερου μεριδίου της τουριστικής αγοράς, αποτέλεσαν τον κορμό των τοποθετήσεων, που έγιναν στο πλαίσιο του στοχευμένο Workshop.

    Ο κ. Πέγκας, Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης, αφού ευχαρίστησε το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο για τη συνεργασία, αναφέρθηκε στην ανάγκη εξειδίκευσης της διαχείρισης τουριστικών ροών, δηλώνοντας χαρακτηριστικά «Ζηλεύω τους DMO του εξωτερικού που πια διαθέτουν στελέχη που προβάλλουν με επάρκεια τον προορισμό σε συγκεκριμένες αγορές. Καθώς, η τουριστική αγορά της Θεσσαλονίκης αναπτύσσεται, η εξειδίκευση αποτελεί πια ζητούμενο και προϋπόθεση για περαιτέρω ανάπτυξη. Αισιοδοξώ ότι το ίδιο θα συμβεί άμεσα στους φορείς αλλά και στις ιδιωτικές επιχειρήσεις της πόλης μας. Σήμερα κάνουμε μια πρώτη αρχή μεταφοράς τεχνογνωσίας για τις γερμανόφωνες αγορές. Θεωρώ ότι θα ακολουθήσουν πολλές περισσότερες. Καλή μας αρχή!»

    Από την πλευρά του ο κ. M. Hoffmann, Διευθυντής Παραρτήματος Βορείου Ελλάδος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «το Επιμελητήριο στην προσπάθειά του να μεταφέρει πολύτιμη γνώση, αλλά και δημιουργήσει πεδία για νέες ευκαιρίες σε όσους δραστηριοποιούνται στην τουριστική αγορά της Θεσσαλονίκης και εν γένει της Βορείου Ελλάδος, αναλαμβάνει σειρά δράσεων με βασικότερες την εκπροσώπηση των Διεθνών Γερμανικών Εκθέσεων, όπως η ITB Berlin, η FR.E.E., Munich και η REISEN oohh!, Hamburg, τη διοργάνωση του 4ου Συνεδρίου Τουρισμού, που έγινε πλέον θεσμός για τη Θεσσαλονίκη, καθώς και την υλοποίηση προγραμμάτων διττής επαγγελματικής εκπαίδευσης για 3 ειδικότητες στον Τουρισμό και την Εστίαση, στο Εκπαιδευτικό Κέντρο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου DUAL Hellas».

    Τέλος, η κα Κωνσταντινίδου, life coach και σύμβουλος με έδρα την Βιέννη, δήλωσε μετά το τέλος του Workshop, ότι με ιδιαίτερη αγάπη έχει υπηρετήσει τον τομέα του Τουρισμού και ότι σκοπός της ήταν μέσα από την εκδήλωση να γίνει μία συγκριτική ανάλυση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Βιέννης, ώστε να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προβάλλει η Θεσσαλονίκη για να προσελκύσει γερμανόφωνους τουρίστες, καθώς και το unique selling point της πόλης. Πρόσθεσε ότι είναι σημαντικό να δοθεί προσοχή στη βιωσιμότητα και τη διαχρονικότητα του τουριστικού προϊόντος, που έχει να προσφέρει η Θεσσαλονίκη και υπογράμμισε ότι οι επαγγελματίες του κλάδου θα πρέπει να αντιληφθούν ότι η λέξη «φιλοξενία» χαρακτηρίζει το DNA του Έλληνα. «Πρώτα, βέβαια, καλούμαστε να συμφωνήσουμε στο ότι ο τουρισμός αποτελεί υπόθεση όλων μας, τόσο των τουριστικών παραγόντων της πόλης, όσο και των κατοίκων της», σημείωσε η κα Κωνσταντινίδου.

    To Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο συνεχίζοντας τις πρωτοβουλίες στον κλάδο, διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη στις 2 Απριλίου, Ημερίδα και Επιχειρηματική Αποστολή στον τομέα του Τουρισμού με θέμα «Αναβάθμιση υποδομών και σύγχρονες τεχνολογίες τουριστικών μονάδων στην Ελλάδα» με την συμμετοχή του Δήμου Θεσσαλονίκης στις εργασίες της Ημερίδας.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη