Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε εχθές στην αίθουσα «Μίκης Θεοδωράκης» στο Παλιό Λιμάνι Χανίων, παρουσιάστηκε το σύνολο των προγραμμάτων τουριστικής προβολής που έχει υλοποιήσει η Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων.
Μετρώντας ήδη 3 χρόνια δυναμικής συνεργασίας, από το 2016 η Marketing Greece έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ποικίλες ενέργειες προβολής των Χανίων στην ταξιδιωτική κοινότητα. Ειδικότερα, το 2016 η Marketing Greece προχώρησε σε μελέτη τουριστικού προϊόντος Χανίων και παράλληλα στον σχεδιασμό και υλοποίηση της καμπάνιας «Chania the Cretan Soul», η οποία επεκτάθηκε και στο 2017. Με βασικό όχημα τη δημιουργία ενός destination video, η Marketing Greece μέσα από ενέργειες δημοσιότητας, προβολή στο Discovergreece.com, Social Media Campaign στο ψηφιακό οικοσύστημά του και ψηφιακή προώθηση, διέδωσε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού.
Το 2018 το ψηφιακό αφιέρωμα «Chania. A world of Adventure» σύστησε στο ταξιδιωτικό κοινό το εύρος των αυθεντικών εμπειριών και δραστηριοτήτων που μπορούν να βιώσουν στα Χανιά, ενώ η ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή «Ψηφιακό Ημερολόγιο Εκδηλώσεων» ανέδειξε το πλήθος των εκδηλώσεων που διοργανώνονται στο νομό Χανίων σε ετήσια βάση. Με ένα εύρος ενεργειών μέσα από το Discovergreece.com και το Social Media Ecosystem του, στόχος ήταν ο εμπλουτισμός του Sun & Beach τουριστικού προϊόντος αλλά και η προβολή προτάσεων που υποστηρίζουν την επίσκεψη στα Χανιά σε off season περίοδο.
Για το 2019, η Marketing Greece ενώνει εκ νέου τις δυνάμεις της με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων και δημιουργεί την «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», σε στρατηγική συνεργασία με την Fraport Greece. Στόχος της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» είναι η περαιτέρω ενίσχυση και προβολή του προορισμού μέσα από στοχευμένες δράσεις, με ενέργειες δημοσιότητας και διοργάνωσης media & influencers επισκέψεων στον προορισμό, ανάπτυξη δημιουργικού περιεχομένου, καμπάνια ψηφιακής προβολής στο Discovergreece.com και τα Social Media.
Μετρώντας ήδη 3 χρόνια δυναμικής συνεργασίας, από το 2016 η Marketing Greece έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ποικίλες ενέργειες προβολής των Χανίων στην ταξιδιωτική κοινότητα. Ειδικότερα, το 2016 η Marketing Greece προχώρησε σε μελέτη τουριστικού προϊόντος Χανίων και παράλληλα στον σχεδιασμό και υλοποίηση της καμπάνιας «Chania the Cretan Soul», η οποία επεκτάθηκε και στο 2017. Με βασικό όχημα τη δημιουργία ενός destination video, η Marketing Greece μέσα από ενέργειες δημοσιότητας, προβολή στο Discovergreece.com, Social Media Campaign στο ψηφιακό οικοσύστημά του και ψηφιακή προώθηση, διέδωσε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού.
Το 2018 το ψηφιακό αφιέρωμα «Chania. A world of Adventure» σύστησε στο ταξιδιωτικό κοινό το εύρος των αυθεντικών εμπειριών και δραστηριοτήτων που μπορούν να βιώσουν στα Χανιά, ενώ η ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή «Ψηφιακό Ημερολόγιο Εκδηλώσεων» ανέδειξε το πλήθος των εκδηλώσεων που διοργανώνονται στο νομό Χανίων σε ετήσια βάση. Με ένα εύρος ενεργειών μέσα από το Discovergreece.com και το Social Media Ecosystem του, στόχος ήταν ο εμπλουτισμός του Sun & Beach τουριστικού προϊόντος αλλά και η προβολή προτάσεων που υποστηρίζουν την επίσκεψη στα Χανιά σε off season περίοδο.
Για το 2019, η Marketing Greece ενώνει εκ νέου τις δυνάμεις της με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων και δημιουργεί την «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», σε στρατηγική συνεργασία με την Fraport Greece. Στόχος της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» είναι η περαιτέρω ενίσχυση και προβολή του προορισμού μέσα από στοχευμένες δράσεις, με ενέργειες δημοσιότητας και διοργάνωσης media & influencers επισκέψεων στον προορισμό, ανάπτυξη δημιουργικού περιεχομένου, καμπάνια ψηφιακής προβολής στο Discovergreece.com και τα Social Media.