Στους 25 κορυφαίους προορισμούς διακοπών για το 2019, βάσει της αύξησης που παρουσιάζουν στον αριθμό κρατήσεων για διακοπές την εφετινή χρονιά, συγκαταλέγεται η Ελλάδα σύμφωνα με την έρευνα της εταιρίας πολυτελών διακοπών Kuoni «Worldwide Travel Report».
Τα στοιχεία παρουσιάζουν τη χώρα μας στην εικοστή τρίτη θέση της κατάταξης των κορυφαίων προορισμών για το 2019, σε χαμηλότερη όμως θέση συγκριτικά με την αντίστοιχη κατάταξη του 2018.
Η Ελλάδα, αναφέρει η έρευνα της Kuoni, στην αγορά τουρισμού πολυτελείας δεν είναι μόνο ένας ηλιόλουστος προορισμός αλλά έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολιτιστικά ταξίδια και «κουλ ατμόσφαιρα».
Στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα της Kuoni είναι δεύτερη πιο περιζήτητη επιλογή μετά την Ιταλία.
Στο ελληνικό της πρόγραμμα, η Kuoni έχει προβεί στην προσθήκη του Sporades Islands καθώς και νέων ξενοδοχείων στην Αθήνα, την Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη.
Η Ρόδος και η Κέρκυρα παρουσιάζουν αύξηση της ζήτησης, με την Κέρκυρα να έχει λάβει μεγάλη προβολή χάρη στην επιτυχημένη βρετανική σειρά του ΙΤV, The Durrells.
Σε επίπεδο γενικότερων τάσεων, η Kuoni εντοπίζει αύξηση των κρατήσεων διακοπών που προσφέρουν στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και εμπειρίες που διευρύνουν τους ορίζοντες γνώσης και κατανόησής τους.
Το 34% των ταξιδιωτών αναφέρουν οτι ο λόγος για να αλλάξουν τις συνήθειες ταξιδιωτικής κράτησης, είναι η επιθυμία τους να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να δοκιμάσουν κάτι καινούριο στις διακοπές. Η τουριστική βιομηχανία ανταποκρίνεται στη ζήτηση αυτή προσφέροντας όλο και πιο δημιουργικές εμπειρίες που εμπλουτίζουν τα ταξίδια και τις ζωές των ταξιδιωτών.
Το 70% των ταξιδιωτών πιστεύει οτι οι λόγοι κράτησης διακοπών έχουν αλλάξει με την πάροδο των χρόνων, και το 46% απέδωσε την τάση αυτή στο γεγονός ότι προσφέρονται πλέον πολύ περισσότερες επιλογές ταξιδίων με μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων και εργαστηρίων.
Σχεδόν τα τρία τέταρτα έκαναν τουλάχιστον μια φορά διακοπές ως ενήλικες κατά τις οποίες είχαν τη δυνατότητα να μάθουν κάτι καινούριο, συμφωνώντας οτι οι διακοπές αποτελούν ζωτικό κομμάτι της δια βίου μάθησης.
Το 60% των ενηλίκων είπε οτι στις διακοπές που έκαναν ως παιδιά είχαν μάθει κάτι νέο, με πάνω από τους μισούς να θεωρούν οτι οι παιδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες βελτίωσαν την ενήλικη ζωή τους.
Οι γονείς χρησιμοποιούν τις διακοπές ως μέσο μάθησης για τα παιδιά τους, επιλέγοντας οικογενειακές διακοπές με δυνατότητες απόκτησης δεξιοτήτων.
Το 38% των ταξιδιωτών πιστεύει οτι η απομάκρυνση από το σπίτι με μια αίσθηση ελευθερίας αποτελεί βασικό λόγο για διακοπές, καθώς δήλωσαν οτι δεν νιώθουν ντροπή να δοκιμάσουν κάτι νέο στις διακοπές.
Τα στοιχεία παρουσιάζουν τη χώρα μας στην εικοστή τρίτη θέση της κατάταξης των κορυφαίων προορισμών για το 2019, σε χαμηλότερη όμως θέση συγκριτικά με την αντίστοιχη κατάταξη του 2018.
Η Ελλάδα, αναφέρει η έρευνα της Kuoni, στην αγορά τουρισμού πολυτελείας δεν είναι μόνο ένας ηλιόλουστος προορισμός αλλά έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολιτιστικά ταξίδια και «κουλ ατμόσφαιρα».
Στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα της Kuoni είναι δεύτερη πιο περιζήτητη επιλογή μετά την Ιταλία.
Στο ελληνικό της πρόγραμμα, η Kuoni έχει προβεί στην προσθήκη του Sporades Islands καθώς και νέων ξενοδοχείων στην Αθήνα, την Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη.
Η Ρόδος και η Κέρκυρα παρουσιάζουν αύξηση της ζήτησης, με την Κέρκυρα να έχει λάβει μεγάλη προβολή χάρη στην επιτυχημένη βρετανική σειρά του ΙΤV, The Durrells.
Σε επίπεδο γενικότερων τάσεων, η Kuoni εντοπίζει αύξηση των κρατήσεων διακοπών που προσφέρουν στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και εμπειρίες που διευρύνουν τους ορίζοντες γνώσης και κατανόησής τους.
Το 34% των ταξιδιωτών αναφέρουν οτι ο λόγος για να αλλάξουν τις συνήθειες ταξιδιωτικής κράτησης, είναι η επιθυμία τους να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να δοκιμάσουν κάτι καινούριο στις διακοπές. Η τουριστική βιομηχανία ανταποκρίνεται στη ζήτηση αυτή προσφέροντας όλο και πιο δημιουργικές εμπειρίες που εμπλουτίζουν τα ταξίδια και τις ζωές των ταξιδιωτών.
Το 70% των ταξιδιωτών πιστεύει οτι οι λόγοι κράτησης διακοπών έχουν αλλάξει με την πάροδο των χρόνων, και το 46% απέδωσε την τάση αυτή στο γεγονός ότι προσφέρονται πλέον πολύ περισσότερες επιλογές ταξιδίων με μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων και εργαστηρίων.
Σχεδόν τα τρία τέταρτα έκαναν τουλάχιστον μια φορά διακοπές ως ενήλικες κατά τις οποίες είχαν τη δυνατότητα να μάθουν κάτι καινούριο, συμφωνώντας οτι οι διακοπές αποτελούν ζωτικό κομμάτι της δια βίου μάθησης.
Το 60% των ενηλίκων είπε οτι στις διακοπές που έκαναν ως παιδιά είχαν μάθει κάτι νέο, με πάνω από τους μισούς να θεωρούν οτι οι παιδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες βελτίωσαν την ενήλικη ζωή τους.
Οι γονείς χρησιμοποιούν τις διακοπές ως μέσο μάθησης για τα παιδιά τους, επιλέγοντας οικογενειακές διακοπές με δυνατότητες απόκτησης δεξιοτήτων.
Το 38% των ταξιδιωτών πιστεύει οτι η απομάκρυνση από το σπίτι με μια αίσθηση ελευθερίας αποτελεί βασικό λόγο για διακοπές, καθώς δήλωσαν οτι δεν νιώθουν ντροπή να δοκιμάσουν κάτι νέο στις διακοπές.