Friday, 03 May 2024, 15:24

Αθήνα: 24°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού

    Σημαντικά μεγαλύτερη προσφορά θέσεων, αλλά και νέους προορισμούς περιλαμβάνει το πρόγραμμα δρομολογίων της AEGEAN για το 2019. H επένδυση προσανατολίζεται τόσο στην διεύρυνση του δικτύου, όσο και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

    Συγκεκριμένα, το 2019 η AEGEAN προγραμματίζει αύξηση της χωρητικότητας στο δίκτυο εξωτερικού κατά 700 χιλιάδες θέσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας συνολικά τις 10,3 εκ. θέσεις εξωτερικού και 17,7 εκ. συνολικά, συμπεριλαμβάνοντας και το δίκτυο εσωτερικού. Η αύξηση αφορά όλο το έτος, αλλά είναι εντονότερη, σε ποσοστιαία μεταβολή, στους χειμερινούς μήνες αλλά και στην αρχή και το τέλος της τουριστικής περιόδου (ήτοι Απρίλιο, Μάιο και Οκτώβριο).

    Η AEGEAN θα προσφέρει αυξημένες συχνότητες και θέσεις σε κύριες βασικές αγορές της Δυτικής Ευρώπης από Αθήνα προς Μόναχο, Ντίσελντορφ, Βερολίνο, Αμβούργο, Ζυρίχη, Βιέννη, Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Λισαβώνα και Πόρτο. Παράλληλα, σημαντικά αυξημένος αριθμός δρομολογίων θα ξεκινήσει είτε νωρίτερα, είτε με αυξημένες συχνότητες, όπως Λουξεμβούργο, Μάλτα, Βενετία, Μπολόνια, Νάπολη, Κατάνια και Μάλαγα. Επιπλέον, αυξημένη χωρητικότητα δρομολογείται και για την αγορά των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης.

    Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε: «Δημιουργούμε με συνέπεια νέες επιλογές προορισμών για τους επιβάτες μας, παράλληλα με την προσφορά νέων υπηρεσιών. Ανταποκρινόμαστε με συνέπεια και συνέχεια στις σημαντικές νέες επενδύσεις των επιχειρηματιών του τουρισμού, που υλοποιούνται σε νέες αναβαθμισμένες μονάδες, προσπαθώντας να συμβάλλουμε στην επιμήκυνση της περιόδου. Άλλωστε αυτή είναι που θα μας επιτρέψει και την αξιοποίηση των δικών μας επενδύσεων σε αεροσκάφη και τεχνολογία. Μόνο η συντονισμένη συμβολή και επένδυση πολλαπλών ιδιωτικών φορέων του τουρισμού, παράλληλα με τις απαραίτητες για την ανταγωνιστικότητα πολιτικές από την Πολιτεία, μπορεί να δώσει συνέχεια στην αναπτυξιακή πορεία του τουρισμού».
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη