Τη νέα καμπάνια επικοινωνίας και προβολής της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση η Marketing Greece, η εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, που δραστηριοποιείται στην υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής.
Αποτέλεσμα της εφετινής πρωτοβουλίας της Marketing Greece είναι ένα βίντεο, με τον τίτλο: «Oh My Greece! Unlock the Feeling» πλημμυρισμένο από εικόνες της καλοκαιρινής Ελλάδας και τους πρωταγωνιστές να προτρέπουν τους ταξιδιώτες να βιώσουν την εμπειρία των διακοπών στην Ελλάδα.
Στην παρέμβαση της, η υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά, ευχαρίστησε τη Marketing Greece για τη διαχρονική όπως είπε συνεργασία, η οποία υποστηρίζει ενεργά την εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά στο κεντρικό έργο του εθνικού μας φορέα του ΕΟΤ για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος.
Από την πλευρά της, η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «με απλές εικόνες και ήχους συνειδητοποιούμε ότι έχουμε κάθε λόγο να λέμε ξανά και ξανά «Oh. My. Greece!»».
Αποτέλεσμα της εφετινής πρωτοβουλίας της Marketing Greece είναι ένα βίντεο, με τον τίτλο: «Oh My Greece! Unlock the Feeling» πλημμυρισμένο από εικόνες της καλοκαιρινής Ελλάδας και τους πρωταγωνιστές να προτρέπουν τους ταξιδιώτες να βιώσουν την εμπειρία των διακοπών στην Ελλάδα.
Στην παρέμβαση της, η υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά, ευχαρίστησε τη Marketing Greece για τη διαχρονική όπως είπε συνεργασία, η οποία υποστηρίζει ενεργά την εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά στο κεντρικό έργο του εθνικού μας φορέα του ΕΟΤ για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος.
Από την πλευρά της, η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «με απλές εικόνες και ήχους συνειδητοποιούμε ότι έχουμε κάθε λόγο να λέμε ξανά και ξανά «Oh. My. Greece!»».