Στην 68η θέση των δημοφιλέστερων προορισμών του πλανήτη βρίσκεται το Ηράκλειο, σύμφωνα με την έρευνα του Euromonitor για τις «Top 100 City Destinations 2018».
Πράγματι, τα τελευταία χρόνια η εικόνα της πόλης του Ηρακλείου αλλάζει ριζικά δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα ποιότητας ζωής για τον κάτοικο και τον επισκέπτη του ιστορικού κέντρου της πόλης.
Το Ηράκλειο δεν είναι, πλέον, ένας μονοδιάστατος προορισμός με σημαντικά μνημεία αλλά ένας πολυεπίπεδος τόπος, όπου ο κάθε επισκέπτης βρίσκει μια πληθώρα ερεθισμάτων ελκυστικών ειδικά για εκείνον και τα ενδιαφέροντά του, όπως αναφέρει το tornosnews.gr.
Συνεπώς, στο πλαίσιο του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2019, οι στόχοι του Δήμου Ηρακλείου είναι οι εξής:
-Ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας που θα τονίζει τη μοναδικότητα του Ηρακλείου, τη συναρπαστική ιστορική του διαδρομή ανά τους αιώνες και τις ελκυστικές επιλογές ψυχαγωγίας που προσφέρει στους επισκέπτες του.
-Αύξηση των ξενοδοχειακών πελατών του Ηρακλείου, ιδίως τους μήνες εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου προσεγγίζοντας πιο συστηματικά τόσο το ευρύ ταξιδιωτικό κοινό όσο και τουρίστες ειδικών κατηγοριών
-Αύξηση των ημερήσιων επισκεπτών και ενθάρρυνσή τους να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στην πόλη του Ηρακλείου. Για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων απαιτείται μεταξύ άλλων:-Αλλαγή στο αφήγημα γύρω από το Ηράκλειο ως τουριστικό προορισμό.
-Ανάπτυξη ενός ισχυρού destination brand.
-Ανάπτυξη περιεχομένου υψηλής ποιότητας και ευρεία διαδικτυακή διανομή του.
-Στοχευμένες επαφές με την αγορά, ιδίως με tour operators, εταιρίες κρουαζιέρων, αεροπορικές εταιρίες, τουριστικά γραφεία και γραφεία οργάνωσης συνεδρίων.
-Έμφαση στην αυξημένη αποτελεσματικότητα του marketing και στην καλύτερη αξιοποίηση του περιορισμένου κονδυλίου προβολής, βάζοντας σε δεύτερη προτεραιότητα τις εκθέσεις και τη διαφήμιση.
-Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό.
-Κατάλληλη οργάνωσης του marketing από πλευράς του Δήμου.
Πράγματι, τα τελευταία χρόνια η εικόνα της πόλης του Ηρακλείου αλλάζει ριζικά δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα ποιότητας ζωής για τον κάτοικο και τον επισκέπτη του ιστορικού κέντρου της πόλης.
Το Ηράκλειο δεν είναι, πλέον, ένας μονοδιάστατος προορισμός με σημαντικά μνημεία αλλά ένας πολυεπίπεδος τόπος, όπου ο κάθε επισκέπτης βρίσκει μια πληθώρα ερεθισμάτων ελκυστικών ειδικά για εκείνον και τα ενδιαφέροντά του, όπως αναφέρει το tornosnews.gr.
Συνεπώς, στο πλαίσιο του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2019, οι στόχοι του Δήμου Ηρακλείου είναι οι εξής:
-Ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας που θα τονίζει τη μοναδικότητα του Ηρακλείου, τη συναρπαστική ιστορική του διαδρομή ανά τους αιώνες και τις ελκυστικές επιλογές ψυχαγωγίας που προσφέρει στους επισκέπτες του.
-Αύξηση των ξενοδοχειακών πελατών του Ηρακλείου, ιδίως τους μήνες εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου προσεγγίζοντας πιο συστηματικά τόσο το ευρύ ταξιδιωτικό κοινό όσο και τουρίστες ειδικών κατηγοριών
-Αύξηση των ημερήσιων επισκεπτών και ενθάρρυνσή τους να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στην πόλη του Ηρακλείου. Για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων απαιτείται μεταξύ άλλων:-Αλλαγή στο αφήγημα γύρω από το Ηράκλειο ως τουριστικό προορισμό.
-Ανάπτυξη ενός ισχυρού destination brand.
-Ανάπτυξη περιεχομένου υψηλής ποιότητας και ευρεία διαδικτυακή διανομή του.
-Στοχευμένες επαφές με την αγορά, ιδίως με tour operators, εταιρίες κρουαζιέρων, αεροπορικές εταιρίες, τουριστικά γραφεία και γραφεία οργάνωσης συνεδρίων.
-Έμφαση στην αυξημένη αποτελεσματικότητα του marketing και στην καλύτερη αξιοποίηση του περιορισμένου κονδυλίου προβολής, βάζοντας σε δεύτερη προτεραιότητα τις εκθέσεις και τη διαφήμιση.
-Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό.
-Κατάλληλη οργάνωσης του marketing από πλευράς του Δήμου.