Thursday, 21 November 2024, 20:34

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Θετικά μηνύματα για την Κρήτη από την Ελβετία

    Θετικά μηνύματα για την Κρήτη από την Ελβετία

    Η Περιφέρεια Κρήτης έλαβε μέρος στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού της Ζυρίχης FESPO. Ο λόγος για τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη τουριστική έκθεση κοινού που διοργανώνεται στην Ελβετία, με περισσότερους από 65.000 επισκέπτες, και αποτελεί βαρόμετρο ως προς τις τάσεις που επικρατούν στην ιδιαίτερα απαιτητική ελβετική αγορά.

    Η Ελβετία, όπως είναι γνωστό, είναι μια χώρα υψηλού εισοδηματικού επιπέδου. Με 8,5 εκατομμύρια πληθυσμό, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική αγορά για την Ελλάδα και για την Κρήτη και πηγή ποιοτικού τουρισμού. Όσον αφορά τις προτιμήσεις των Ελβετών, η χώρα μας βρίσκεται σε συνεχή ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια, ενώ η αύξηση που σημείωσε το 2018 έφτασε το 8%.

    Οι Ελβετοί ταξιδεύουν συχνά (23 εκατομμύρια ταξίδια ετησίως) με υψηλό μέσο όρο δαπάνης ανά ταξίδι. Οι εισπράξεις της Κρήτης προέρχονται κυρίως από Γερμανούς, Βρετανούς, Γάλλους, Ολλανδούς, Βέλγους, Ελβετούς, Ρώσους και Ιταλούς. Για να αντιληφθεί κάποιος τη σημασία της ελβετικής αγοράς για την Κρήτη είναι χαρακτηριστικό το γράφημα από την έκθεση της ΤτΕ για το 2017 όπου φαίνεται ότι την υψηλότερη δαπάνη στο νησί καταγράφουν οι Ελβετοί με 843,1 ευρώ ανά επισκέπτη.
    Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα της ελβετικής αγοράς για την Κρήτη το 2019. Με σταθερό ρυθμό γίνονται οι κρατήσεις από την τουριστική αγορά της Ελβετίας, όπως διαπιστώθηκε στη φετινή Διεθνή Τουριστική Έκθεση της Ζυρίχης Fespo, ενώ το σύνολο των Tour Operators που δραστηριοποιούνται στην Κρήτη (Hotelplan Suisse, Der Touristik Swiss / Helvetic Tours, FTI Touristik, Kuoni, Thomas Cook, Tui Swiss κ.ά.) έχουν προβεί σε αύξηση του δυναμικού τους αναμένοντας αυξήσεις της τάξης του 8 έως 10%.

    Επίσης λόγω της αυξημένης ζήτησης πολλές γνωστές αεροπορικές εταιρείες όπως η edelweiss air, η Germania, η Swiss air κ.α. έχουν την πρόθεση να διευρύνουν το πτητικό τους πρόγραμμα συνδέοντας απευθείας και με μεγαλύτερη συχνότητα από το 2018 ελβετικές πόλεις με το Ηράκλειο και τα Χανιά.

    Στη φετινή έκθεση FESPO, η Περιφέρεια Κρήτης παρουσίασε στο ελβετικό κοινό τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης που την αναδεικνύουν ως high end προορισμό και εστίασε στην ανάδειξη ειδικών μορφών τουρισμού (π.χ hiking, golf κλπ), που προσελκύουν το ιδιαιτέρως απαιτητικό ελβετικό κοινό, όπως επίσης και τον τουρισμό πόλεων (city break) με την ανάδειξη των πόλεων της Κρήτης καθώς και περιοχών που προσφέρουν αυθεντικές θεματικές εμπειρίες στους επισκέπτες με στόχο να καθιερωθεί το νησί ως ελκυστικός προορισμός όλες τις εποχές του χρόνου.

    Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησε ο αν. προϊστάμενος του Τμήματος Τουρισμού της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου Νίκος Αλεξάκης και η ξεναγός από το Σωματείο Επαγγελματιών Ξεναγών Κρήτης και Σαντορίνης Ανδρονίκη Σταυρουλάκη. Το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης επισκέφθηκε η πρέσβης της Ελλάδας στην Ελβετία Χαρά Σκολαρίκου, αρκετοί ξένοι tour operators, ενώ ενημερώθηκε πλήθος επισκεπτών που εξέφρασε εξαιρετικό ενδιαφέρον για το εύρος των θεματικών τουριστικών προϊόντων της Κρήτης και γεύτηκε παραδοσιακά κρητικά εδέσματα.

    Για το προσεχές διάστημα και με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της ζήτησης από την Ελβετία, η Περιφέρεια Κρήτης σε συνεργασία με το Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας, υπεύθυνο και για την αγορά της Ελβετίας, προγραμματίζει σειρά εκδηλώσεων με σημαντικούς διοργανωτές ταξιδίων και την υλοποίηση ταξιδίων εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων με στόχο τη γνωριμία των Ελβετών με την Κρήτη.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη