Η νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα του Ηρακλείου παρουσιάστηκε την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου, σε εκδήλωση που έλαβε χώρα στο Πολιτιστικό Κέντρο της πόλης, παρουσία του Δημάρχου Βασίλη Λαμπρινού.
Το logo (λογότυπο) προέκυψε μετά από διαγωνισμό που διενήργησε το Πολιτιστικό Σωματείο «Διάζωμα», το οποίο συνεργάζεται με το Δήμο Ηρακλείου με στόχο την ανάδειξη και αξιοποίηση της πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης και την καλύτερη δυνατή τουριστική προβολή της.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 14 εταιρείες που κατέθεσαν περισσότερες από 30 προτάσεις. Το πρώτο βραβείο πήγε ομόφωνα στην εταιρεία «Palladian Communication Specialist A.E.», το δεύτερο στην «Postscriptum ΕΠΕ» και το τρίτο στην «Guru Advertisign Agency».
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας «Palladian Comunication» ανέλυσε το σκεπτικό για τη δημιουργία της νέας εικαστικής τουριστικής ταυτότητας του Ηρακλείου που στηρίζεται στο αρχίγραμμα «Η» και σε χρώματα από τη ζωή της πόλης, ενώ παρουσίασε διάφορες πιθανές παραλλαγές και εφαρμογές στις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Το logo (λογότυπο) προέκυψε μετά από διαγωνισμό που διενήργησε το Πολιτιστικό Σωματείο «Διάζωμα», το οποίο συνεργάζεται με το Δήμο Ηρακλείου με στόχο την ανάδειξη και αξιοποίηση της πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης και την καλύτερη δυνατή τουριστική προβολή της.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 14 εταιρείες που κατέθεσαν περισσότερες από 30 προτάσεις. Το πρώτο βραβείο πήγε ομόφωνα στην εταιρεία «Palladian Communication Specialist A.E.», το δεύτερο στην «Postscriptum ΕΠΕ» και το τρίτο στην «Guru Advertisign Agency».
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας «Palladian Comunication» ανέλυσε το σκεπτικό για τη δημιουργία της νέας εικαστικής τουριστικής ταυτότητας του Ηρακλείου που στηρίζεται στο αρχίγραμμα «Η» και σε χρώματα από τη ζωή της πόλης, ενώ παρουσίασε διάφορες πιθανές παραλλαγές και εφαρμογές στις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί.