Στις προοπτικές που δημιουργούνται για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τον κομβικό ρόλο του στην περιοχή αναφέρθηκε σε άρθρο του ο πρόεδρος του ΟΛΘ, Σωτήρης Θεοφάνης.
Όπως ανέφερε «το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί λιμενικό κόμβο για τις χώρες της Βαλκανικής και της Νοτιανατολικής Ευρώπης. Το έτος 2018 το λιμάνι συνέχισε την ανοδική του πορεία επιτυγχάνοντας διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων 425.000 TEUs περίπου και 3.780.000 t συμβατικού φορτίου.
Η στρατηγική του θέση, η τοποθέτηση του σε σχέση με τους Διαδρόμους των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών (οδικούς και σιδηροδρομικούς), η τεχνογνωσία και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που διαθέτει, αλλά και η λειτουργία της σύγχρονης Ελεύθερης Ζώνης το καθιστούν λιμάνι μοναδικής σημασίας στην περιοχή.
Η ανάληψη της λειτουργίας του από πολυεθνικό σχήμα διοίκησης, με μεγάλη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία, το Μάρτιο 2018, στα πλαίσια του ιδιωτικού επενδυτικού σχήματος που απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών ΟΛΘ ΑΕ, οδηγεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε νέα εποχή.
Οι νέες επενδύσεις στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων ύψους 180 εκατ. € , που θα δώσουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πλοίων χωρητικότητας New Panamax, δημιουργούν προϋποθέσεις αναβάθμισης της εξυπηρέτησης των χωρών της Βαλκανικής χερσονήσου.
Τέλος, η στρατηγική των συνεργασιών για την ανάπτυξη συνεργειών στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών και των χερσαίων εμπορευματικών σταθμών στη Βαλκανική, αναμένεται να διευρύνει την παρουσία του λιμανιού στις γειτονικές χώρες».
Όπως ανέφερε «το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί λιμενικό κόμβο για τις χώρες της Βαλκανικής και της Νοτιανατολικής Ευρώπης. Το έτος 2018 το λιμάνι συνέχισε την ανοδική του πορεία επιτυγχάνοντας διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων 425.000 TEUs περίπου και 3.780.000 t συμβατικού φορτίου.
Η στρατηγική του θέση, η τοποθέτηση του σε σχέση με τους Διαδρόμους των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών (οδικούς και σιδηροδρομικούς), η τεχνογνωσία και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που διαθέτει, αλλά και η λειτουργία της σύγχρονης Ελεύθερης Ζώνης το καθιστούν λιμάνι μοναδικής σημασίας στην περιοχή.
Η ανάληψη της λειτουργίας του από πολυεθνικό σχήμα διοίκησης, με μεγάλη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία, το Μάρτιο 2018, στα πλαίσια του ιδιωτικού επενδυτικού σχήματος που απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών ΟΛΘ ΑΕ, οδηγεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε νέα εποχή.
Οι νέες επενδύσεις στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων ύψους 180 εκατ. € , που θα δώσουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πλοίων χωρητικότητας New Panamax, δημιουργούν προϋποθέσεις αναβάθμισης της εξυπηρέτησης των χωρών της Βαλκανικής χερσονήσου.
Τέλος, η στρατηγική των συνεργασιών για την ανάπτυξη συνεργειών στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών και των χερσαίων εμπορευματικών σταθμών στη Βαλκανική, αναμένεται να διευρύνει την παρουσία του λιμανιού στις γειτονικές χώρες».