Σύμφωνα με το Δήμο Αλοννήσου φέτος θα υλοποιηθούν μεταξύ άλλων τα εξής:
-Οργάνωση και υλοποίηση παρουσιάσεων του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό από ταξιδιωτικούς πράκτορες, επαγγελματίες, εκπροσώπους ταξιδιωτικών δικτύων και Tour Operators, δημοσιογράφους, διαμορφωτές της κοινής γνώμης, influencers και άλλες ομάδες-στόχους με σκοπό την πληρέστερη τουριστική προβολή σε μια ή περισσότερες εκ των αγορών ενδιαφέροντος.
-Συνδυασμός προβολής σε εύρος ΜΜΕ όπως έντυπα μέσα, διαδικτυακά μέσα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ραδιόφωνο και υπαίθρια διαφήμιση. Θα προηγηθεί αναλυτική αξιολόγηση και διερεύνηση για την προβολή του προορισμού μέσα από πρωτότυπους και στοχευμένους τρόπους διαφήμισης με το ελάχιστο κόστος και σύμφωνα με τη στρατηγική του δήμου.
Παράλληλα, με βάση τους στόχους του προγράμματος τουριστικής προβολής, θα αναζητούνται πρωτοποριακοί και καινοτόμοι τρόποι προβολής με επίκεντρο τις ειδικές μορφές τουρισμού και τη γεωγραφική αγορά στόχευσης.
-Δημιουργία και εκτύπωση προωθητικού υλικού – φυλλαδίου σε γλώσσες που αντιστοιχούν στις αγορές ενδιαφέροντος όπως Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά, Βέλγικα, Ρουμάνικα, Πολωνικά, Δανέζικα και στις επίσημες γλώσσες των χωρών της Βαλτικής.
-Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού σε ηλεκτρονικό αρχείο, DVD ή άλλη μορφή, σε γλώσσες που αντιστοιχούν στις αγορές ενδιαφέροντος όπως περιγράφονται παραπάνω.
-Προβολή του προορισμού μέσα από τα Social Media. Με βάση την στρατηγική του προορισμού, θα συντηρηθούν και θα αναπτυχθούν περαιτέρω οι λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα υπάρξει καθημερινή διαχείριση των βασικών λογαριασμών τους με συγκεκριμένες δημοσιεύσεις που θα αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του προορισμού, τις ειδικές μορφές τουρισμού και τα νέα τουριστικά προϊόντα.
-Οργάνωση και υλοποίηση παρουσιάσεων του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό από ταξιδιωτικούς πράκτορες, επαγγελματίες, εκπροσώπους ταξιδιωτικών δικτύων και Tour Operators, δημοσιογράφους, διαμορφωτές της κοινής γνώμης, influencers και άλλες ομάδες-στόχους με σκοπό την πληρέστερη τουριστική προβολή σε μια ή περισσότερες εκ των αγορών ενδιαφέροντος.
-Συνδυασμός προβολής σε εύρος ΜΜΕ όπως έντυπα μέσα, διαδικτυακά μέσα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ραδιόφωνο και υπαίθρια διαφήμιση. Θα προηγηθεί αναλυτική αξιολόγηση και διερεύνηση για την προβολή του προορισμού μέσα από πρωτότυπους και στοχευμένους τρόπους διαφήμισης με το ελάχιστο κόστος και σύμφωνα με τη στρατηγική του δήμου.
Παράλληλα, με βάση τους στόχους του προγράμματος τουριστικής προβολής, θα αναζητούνται πρωτοποριακοί και καινοτόμοι τρόποι προβολής με επίκεντρο τις ειδικές μορφές τουρισμού και τη γεωγραφική αγορά στόχευσης.
-Δημιουργία και εκτύπωση προωθητικού υλικού – φυλλαδίου σε γλώσσες που αντιστοιχούν στις αγορές ενδιαφέροντος όπως Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά, Βέλγικα, Ρουμάνικα, Πολωνικά, Δανέζικα και στις επίσημες γλώσσες των χωρών της Βαλτικής.
-Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού σε ηλεκτρονικό αρχείο, DVD ή άλλη μορφή, σε γλώσσες που αντιστοιχούν στις αγορές ενδιαφέροντος όπως περιγράφονται παραπάνω.
-Προβολή του προορισμού μέσα από τα Social Media. Με βάση την στρατηγική του προορισμού, θα συντηρηθούν και θα αναπτυχθούν περαιτέρω οι λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα υπάρξει καθημερινή διαχείριση των βασικών λογαριασμών τους με συγκεκριμένες δημοσιεύσεις που θα αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του προορισμού, τις ειδικές μορφές τουρισμού και τα νέα τουριστικά προϊόντα.