Τη διείσδυση με πολλαπλούς τρόπους στην αγορά της Κίνας επιχειρεί η Ελλάδα. Αυτή τη φορά, αφορμή αποτέλεσαν τα νέα οπτικοακουστικά κίνητρα του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής για την προσέλκυση ξένων παραγωγών και δημιουργήθηκαν τρεις εκπομπές αφιερωμένες στην Ελλάδα και τον πολιτισμό της, οι οποίες προβλήθηκαν στην μεγαλύτερη βίντεο-πλατφόρμα της Κίνας, Youku (Alibaba).
Ο Gao Xiaosong, ο δημοφιλέστερος παρουσιαστής της Κίνας, o οποίος είναι επίσης πρόεδρος της Alibaba Entertainment Strategic Committee με ευθύνη για θέματα στρατηγικών επενδύσεων στον τομέα της οπτικοακουστικής (Ο/Α) παραγωγής του κινεζικού διαδικτυακού κολοσσού, φιλοξενήθηκε στην Ελλάδα τον περασμένο Οκτώβριο με πρωτοβουλία και μέριμνα του υπουργείου ΨΗΠΤΕ και του Εθνικoύ Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας – ΕΚΟΜΕ.
Βασικοί θεματικοί άξονες των εκπομπών ήταν η παρουσίαση του ελληνικού πολιτισμού και της ελληνικής ιστορίας, ο ελληνικός τουρισμός και τα νέα οπτικοακουστικά κίνητρα του υπουργείου ΨΗΠΤΕ για την προσέλκυση ξένων παραγωγών, ενώ εκτενώς προβλήθηκαν το ελληνικό φυσικό κάλλος και οι πτυχές της σημερινής ελληνικής κοινωνίας, του πολιτισμού και των τεχνών.
Οι τρεις εκπομπές της σειράς είχαν συνολική τηλεθέαση άνω των 42 εκατομμυρίων και το αφιέρωμα στην Ελλάδα αποτελεί το μεγαλύτερο σε διάχυση στον διαδικτυακό-τηλεοπτικό χώρο της Κίνας.
Ο διάσημος Κινέζος παρουσιαστής είχε ειδική ενημερωτική συνάντηση για το θέμα αυτό με τον υφυπουργό ΨΗΠΤΕ, Λευτέρη Κρέτσο, και τον πρόεδρο ΕΚΟΜΕ, Πάνο Κουάνη.
Ο Gao Xiaosong, ο δημοφιλέστερος παρουσιαστής της Κίνας, o οποίος είναι επίσης πρόεδρος της Alibaba Entertainment Strategic Committee με ευθύνη για θέματα στρατηγικών επενδύσεων στον τομέα της οπτικοακουστικής (Ο/Α) παραγωγής του κινεζικού διαδικτυακού κολοσσού, φιλοξενήθηκε στην Ελλάδα τον περασμένο Οκτώβριο με πρωτοβουλία και μέριμνα του υπουργείου ΨΗΠΤΕ και του Εθνικoύ Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας – ΕΚΟΜΕ.
Βασικοί θεματικοί άξονες των εκπομπών ήταν η παρουσίαση του ελληνικού πολιτισμού και της ελληνικής ιστορίας, ο ελληνικός τουρισμός και τα νέα οπτικοακουστικά κίνητρα του υπουργείου ΨΗΠΤΕ για την προσέλκυση ξένων παραγωγών, ενώ εκτενώς προβλήθηκαν το ελληνικό φυσικό κάλλος και οι πτυχές της σημερινής ελληνικής κοινωνίας, του πολιτισμού και των τεχνών.
Οι τρεις εκπομπές της σειράς είχαν συνολική τηλεθέαση άνω των 42 εκατομμυρίων και το αφιέρωμα στην Ελλάδα αποτελεί το μεγαλύτερο σε διάχυση στον διαδικτυακό-τηλεοπτικό χώρο της Κίνας.
Ο διάσημος Κινέζος παρουσιαστής είχε ειδική ενημερωτική συνάντηση για το θέμα αυτό με τον υφυπουργό ΨΗΠΤΕ, Λευτέρη Κρέτσο, και τον πρόεδρο ΕΚΟΜΕ, Πάνο Κουάνη.