H Goldair σχεδιάζει να δρομολογήσει επιβατικό τρένο στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, γι’ αυτό κατέθεσε τα χαρτιά της στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) για να πάρει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
Αυτό σημαίνει ότι ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας θα αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία του και ένα δεύτερο «παίκτη» στις επιβατικές μεταφορές και ο ανταγωνισμός είναι πλέον προ των πυλών με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για ένα κλάδο που τώρα δημιουργείται.
Στόχος της Goldair είναι να αποκτήσει την άδεια μέσα στο 2019 και με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και των συστημάτων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης ETCS, να δρομολογήσει ένα τρένο στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη το οποίο θα κάνει καθημερινά δρομολόγια.
Συνεταίρος της Goldair στην Ελλάδα είναι η Αυστριακή ΟΒΒ, μία από τις μεγαλύτερες και ισχυρότερες εταιρείες στην Ευρώπη και η κίνηση καθόδου στις ελληνικές επιβατικές μεταφορές μπορεί να μεταφραστεί και ως κίνηση εμπιστοσύνης στον εξελισσόμενο σιδηρόδρομο της χώρας και τις δυνατότητες του.
Αυτό σημαίνει ότι ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας θα αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία του και ένα δεύτερο «παίκτη» στις επιβατικές μεταφορές και ο ανταγωνισμός είναι πλέον προ των πυλών με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για ένα κλάδο που τώρα δημιουργείται.
Στόχος της Goldair είναι να αποκτήσει την άδεια μέσα στο 2019 και με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και των συστημάτων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης ETCS, να δρομολογήσει ένα τρένο στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη το οποίο θα κάνει καθημερινά δρομολόγια.
Συνεταίρος της Goldair στην Ελλάδα είναι η Αυστριακή ΟΒΒ, μία από τις μεγαλύτερες και ισχυρότερες εταιρείες στην Ευρώπη και η κίνηση καθόδου στις ελληνικές επιβατικές μεταφορές μπορεί να μεταφραστεί και ως κίνηση εμπιστοσύνης στον εξελισσόμενο σιδηρόδρομο της χώρας και τις δυνατότητες του.