Το εν λόγω πρόγραμμα, προϋπολογισμού 40.000 ευρώ, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:
-Επανεκτύπωση έντυπου υλικού για την προβολή και προώθηση του προορισμού στοTouristInfoCentre, σε εκθέσεις και workshops καθώς και για χρήση από όλες τις επιχειρήσεις και τα ξενοδοχεία του Δήμου.
-Προβολή σε ραδιόφωνο και έντυπα. Ειδικά για την αγορά των Αθηνών, θα συνεχιστούν οι ενέργειες προβολής και προώθησης με τις εξής θεματικές ενότητες: Απόκριες-Καρναβάλι Λουτρακίου-Κούλουμα, Πάσχα στο Λουτράκι, Τριήμερο Αγίου Πνεύματος, Χριστούγεννα στο Λουτράκι.
- Προβολή του προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
-Δημιουργία σύγχρονου έντυπου και ηλεκτρονικού οδηγού ξενοδοχείων που θα περιλαμβάνει όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στο Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων.
-Δημιουργία ειδικού branding στην ενότητα του Tourist Info Centre με φωτογραφικά panels που θα απεικονίζουν γενικές όψεις του προορισμού αλλά και θεματικές μορφές τουρισμού. Επιπλέον, προτείνεται η δημιουργία ξεχωριστού section προβολής των τοπικών προϊόντων του Δήμου, τοποθέτηση ειδικών stands & rollups για την προβολή των τοπικών αξιοθέατων και ειδικών μορφών τουρισμού.
-Δημιουργία και τοποθέτηση διαδραστικής βιτρίνας στο Tourist Info Centre του Ισθμού. Στη βιτρίνα, ο επισκέπτης μέσω της τεχνολογίας υπερύθρων μπορεί να πλοηγηθεί διαδραστικά μέσω της αφής σε παρουσίαση του προορισμού μέσω εικόνας και βίντεο.
-Δημιουργία ολοκληρωμένο κέντρου ψηφιακής ενημέρωσης και παρουσίασης στο Tourist Info Centre, με τη δυνατότητα Online αγορών και κρατήσεων προϊόντων και υπηρεσιών συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από τους επισκέπτες.
-Επανεκτύπωση έντυπου υλικού για την προβολή και προώθηση του προορισμού στοTouristInfoCentre, σε εκθέσεις και workshops καθώς και για χρήση από όλες τις επιχειρήσεις και τα ξενοδοχεία του Δήμου.
-Προβολή σε ραδιόφωνο και έντυπα. Ειδικά για την αγορά των Αθηνών, θα συνεχιστούν οι ενέργειες προβολής και προώθησης με τις εξής θεματικές ενότητες: Απόκριες-Καρναβάλι Λουτρακίου-Κούλουμα, Πάσχα στο Λουτράκι, Τριήμερο Αγίου Πνεύματος, Χριστούγεννα στο Λουτράκι.
- Προβολή του προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
-Δημιουργία σύγχρονου έντυπου και ηλεκτρονικού οδηγού ξενοδοχείων που θα περιλαμβάνει όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στο Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων.
-Δημιουργία ειδικού branding στην ενότητα του Tourist Info Centre με φωτογραφικά panels που θα απεικονίζουν γενικές όψεις του προορισμού αλλά και θεματικές μορφές τουρισμού. Επιπλέον, προτείνεται η δημιουργία ξεχωριστού section προβολής των τοπικών προϊόντων του Δήμου, τοποθέτηση ειδικών stands & rollups για την προβολή των τοπικών αξιοθέατων και ειδικών μορφών τουρισμού.
-Δημιουργία και τοποθέτηση διαδραστικής βιτρίνας στο Tourist Info Centre του Ισθμού. Στη βιτρίνα, ο επισκέπτης μέσω της τεχνολογίας υπερύθρων μπορεί να πλοηγηθεί διαδραστικά μέσω της αφής σε παρουσίαση του προορισμού μέσω εικόνας και βίντεο.
-Δημιουργία ολοκληρωμένο κέντρου ψηφιακής ενημέρωσης και παρουσίασης στο Tourist Info Centre, με τη δυνατότητα Online αγορών και κρατήσεων προϊόντων και υπηρεσιών συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από τους επισκέπτες.