Η δημοφιλής ιστοσελίδα του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Δημοσιογράφων της Φινλανδίας να οι Φιλανδοί Τουρίστες φέτος το καλοκαίρι, προβάλλει την Αλόννησο ως κορυφαίο και αντιπροσωπευτικό παράδειγμα σε σχετικό άρθρο προτρέποντας έτσι τους Φιλανδούς τουρίστες να επισκεφτούν Τους ανεξερεύνητους τουριστικούς θησαυρούς της Ελλάδας
Η Αλόννησος αποκαλείται το «ανεξερεύνητο διαμάντι» της Ελλάδας σε ένα όμορφο αφιέρωμα που εστιάζει στη μοναδικότητα του Θαλασσίου Πάρκου, το εύρος των δραστηριοτήτων και την τοπική κουζίνα και κάνει λόγο για τις πρωτοβουλίες του Δήμου και του Δημάρχου Αλοννήσου κ. Πέτρου Βαφίνη, για οργανωμένη προβολή του ανέγγιχτου παραδείσου. Το άρθρο είναι άλλο ένα αποτελέσματα των επαφών και συναντήσεων που διεξήχθησαν στο πλαίσιο της επιτυχημένης παρουσίασης της Αλοννήσου στο Ελσίνκι τον περασμένο Νοέμβριο από το Δήμο, με την καθοριστική συμβολή του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας, την προσωπική φροντίδα του Προϊσταμένου, κ. Παύλου Μούρμα και σε συνεννόηση με την εταιρία συμβούλων Τουριστικού Μάρκετινγκ του Δήμου.
Στο ίδιο πνεύμα κινείται για τη Αλόννησο και το πλούσιο αφιέρωμα για τις Σποράδες από το κορυφαίο Βρετανικό ταξιδιωτικό περιοδικό, Travel Weekly που θεωρείται η «Βίβλος» για πάνω από 100.000 επαγγελματίες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Αλόννησος αποκαλείται το «ανεξερεύνητο διαμάντι» της Ελλάδας σε ένα όμορφο αφιέρωμα που εστιάζει στη μοναδικότητα του Θαλασσίου Πάρκου, το εύρος των δραστηριοτήτων και την τοπική κουζίνα και κάνει λόγο για τις πρωτοβουλίες του Δήμου και του Δημάρχου Αλοννήσου κ. Πέτρου Βαφίνη, για οργανωμένη προβολή του ανέγγιχτου παραδείσου. Το άρθρο είναι άλλο ένα αποτελέσματα των επαφών και συναντήσεων που διεξήχθησαν στο πλαίσιο της επιτυχημένης παρουσίασης της Αλοννήσου στο Ελσίνκι τον περασμένο Νοέμβριο από το Δήμο, με την καθοριστική συμβολή του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας, την προσωπική φροντίδα του Προϊσταμένου, κ. Παύλου Μούρμα και σε συνεννόηση με την εταιρία συμβούλων Τουριστικού Μάρκετινγκ του Δήμου.
Στο ίδιο πνεύμα κινείται για τη Αλόννησο και το πλούσιο αφιέρωμα για τις Σποράδες από το κορυφαίο Βρετανικό ταξιδιωτικό περιοδικό, Travel Weekly που θεωρείται η «Βίβλος» για πάνω από 100.000 επαγγελματίες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας του Ηνωμένου Βασιλείου.