Friday, 22 November 2024, 18:44

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    ΣΕΤΚΕ: Εντείνεται το πρόβλημα του διακριτικού τίτλου για τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα

    ΣΕΤΚΕ: Εντείνεται το πρόβλημα του διακριτικού τίτλου για τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα

    Την έντονη δυσαρέσκεια της εκφράζει η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος (Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.) για τη μη διευθέτηση της διαδικασίας έγκρισης και κατοχύρωσης διακριτικού τίτλου για τους επιχειρηματίες μη κύριων ξενοδοχειακών καταλυμάτων από το Υπουργείο Τουρισμού.

    Παρά τις συνεχόμενες εκκλήσεις της ΣΕΤΚΕ προς το Υπουργείο Τουρισμού και τον Υπουργό κ. Κικίλια να ενσκήψει στο πρόβλημα δίνοντας οριστική λύση, όχι μόνο δεν υπήρξε επίλυση, αντιθέτως με τη νέα υπουργική απόφαση 68281 (ΦΕΚ Β΄3647) του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων που εκδόθηκε στις 11 Ιουλίου 2022 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, δημιουργούνται μεγαλύτερα προβλήματα στις επιχειρήσεις μη κύριων ξενοδοχειακών καταλυμάτων αφού πλέον η δέσμευση διακριτικού τίτλου ισχύει για το σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας.

    Η δέσμευση μοναδικού διακριτικού τίτλου πανελλαδικά είναι αδύνατο να εφαρμοστεί από τα τουριστικά καταλύματα του κλάδου καθώς αριθμούν πάνω από 30.000 με τεράστια διασπορά σε όλη τη χώρα.

    Για ακόμη μια φορά η ΣΕΤΚΕ ζητά τη διευθέτηση του θέματος μέσω του Υπουργείου Τουρισμού, προκειμένου να υπάρξει επιτέλους διαφοροποίηση του μητρώου διακριτικού τίτλου εμπορικού χαρακτήρα από το μητρώο διακριτικού τίτλου παρεχόμενων υπηρεσιών διαμονής.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη