Thursday, 21 November 2024, 20:01

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    TUI Bελγίου: Το 22% των ταξιδιωτών επέλεξε Ελλάδα

    TUI Bελγίου: Το 22% των ταξιδιωτών επέλεξε Ελλάδα

    Σύμφωνα με την TUI Βελγίου, κυριότεροι προορισμοί των Βέλγων ήταν η Ισπανία, η Ελλάδα, η Τουρκία, η Τυνησία και η Αίγυπτος, με την υψηλή τους σεζόν να θυμίζει επίπεδα 2019. Το ένα τρίτο των Βέλγων πελατών της TUI επέλεξε Ισπανία και το 17% Τουρκία.

    Η Τουρκική ριβιέρα (Αττάλεια), γνωστή για τα ποιοτικά all inclusive ξενοδοχεία της που προσφέρουν εξαιρετικό value for money, ήταν με διαφορά ο δημοφιλέστερος προορισμός τους για αυτό το καλοκαίρι. Ακολούθησαν η Μαγιόρκα, η Τενερίφη, η Κρήτη και η Ρόδος.

    Όπως προκύπτει από τα στοιχεία του τουρ οπερέιτορ, το 2022, 70% περισσότεροι Βέλγοι έκαναν κράτηση πτήσης για διακοπές σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2021.

    Advertisement
    Για τους μήνες αναχώρησης, Ιούλιο και Αύγουστο, η TUI κατέγραψε αύξηση κατά 53% στον αριθμό των ταξιδιωτών έναντι του καλοκαιριού του 2021. Αυτά αποτελούν ενδείξεις επιστροφής της εμπιστοσύνης των Βέλγων στα ταξίδια.

    Φέτος, οι Βέλγοι προτίμησαν και πάλι σε μεγαλύτερο βαθμό τα τουριστικά γραφεία παρά την κράτηση online.

    Σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές, οι κρατήσεις τους πραγματοποιούνταν λίγο πριν την αναχώρηση, με 4 στις 10 κρατήσεις για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο να έχουν πραγματοποιηθεί μετά τις 15 Ιουνίου, παρά τη μείωση των διαθέσιμων επιλογών.

    Ως αποτέλεσμα, ο μέσος προϋπολογισμός για κράτηση πτήσεων τελευταίας στιγμής αυτή τη χρονιά ήταν 26% υψηλότερος σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019: 1.248 ευρώ έναντι 987 ευρώ το 2019.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη