Σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, ο ΟΤΘ προτρέπει τους ταξιδιώτες του, να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη για να απολαύσουν “ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις”, με τη σφραγίδα της UNESCO.
Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται η στάση Angel που οδηγεί στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveler. Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στις 16 και 17 Ιουλίου.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης θα συμμετέχει με τον Θεσσαλονικιό chef και καθηγητή γαστρονομίας, Γιώργο Παλησίδη. Θα προταθούν χαρακτηριστικές γεύσεις της Θεσσαλονίκης και τοπικά προϊόντα. Ο συνδυασμός προβολής - συμμετοχής δίνει την ευκαιρία στους Βρετανούς να γνωρίσουν το αδιαμφισβήτητο ατού της Θεσσαλονίκης, που είναι η γαστρονομία της.
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του νέου project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο “London Calling, Thessaloniki Cooking”, με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο βρετανικό κοινό.
To project συμπεριλαμβάνει την παρουσίαση του προορισμού στο Food Festival του National Geographic Traveler, digital καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, δημοσιεύσεις σε σημαντικά Βρετανικά έντυπα όπως η εφημερίδα Guardian και το press trip που υποστηρίζει ο ΟΤΘ σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας για το δημοσιογράφο του Greentraveller, Richard Hammond.
Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται η στάση Angel που οδηγεί στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveler. Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στις 16 και 17 Ιουλίου.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης θα συμμετέχει με τον Θεσσαλονικιό chef και καθηγητή γαστρονομίας, Γιώργο Παλησίδη. Θα προταθούν χαρακτηριστικές γεύσεις της Θεσσαλονίκης και τοπικά προϊόντα. Ο συνδυασμός προβολής - συμμετοχής δίνει την ευκαιρία στους Βρετανούς να γνωρίσουν το αδιαμφισβήτητο ατού της Θεσσαλονίκης, που είναι η γαστρονομία της.
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του νέου project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο “London Calling, Thessaloniki Cooking”, με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο βρετανικό κοινό.
To project συμπεριλαμβάνει την παρουσίαση του προορισμού στο Food Festival του National Geographic Traveler, digital καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, δημοσιεύσεις σε σημαντικά Βρετανικά έντυπα όπως η εφημερίδα Guardian και το press trip που υποστηρίζει ο ΟΤΘ σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας για το δημοσιογράφο του Greentraveller, Richard Hammond.