Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε συγχαρητήρια στον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, για το εξαιρετικό -όπως το χαρακτήρισε- σποτ με τον Αυστριακό Όττο και έκανε λόγο για μία ανθρώπινη καμπάνια που αναδεικνύει αυτό το οποίο προσφέρει η χώρα μας στον ταξιδιώτη: μία μοναδική εμπειρία, σε κάθε της διάσταση!
Εξάλλου, το αφήγημα της φετινής καμπάνιας, που εμπνέεται από μία πραγματική ιστορία, έχει αιχμαλωτίσει ήδη το συναίσθημα όλων εκείνων που θα επισκεφθούν τη χώρα μας και θα θέλουν να μείνουν εδώ για... πάντα.
Άκρως συναισθηματικό είναι το νέο σποτ του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, καθώς πρόκειται για μια πραγματική ιστορία με πρωταγωνιστή έναν Αυστριακό, τον Όττο, που επισκέφθηκε την Ελλάδα για να απολαύσει το ελληνικό καλοκαίρι, όμως «αιχμαλωτίστηκε» από το συναίσθημα που του δημιούργησε η χώρα και δεν έφυγε ποτέ.
Η φετινή καμπάνιας του ΕΟΤ με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Είναι ο τόπος που τους επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους. Είναι πολύ απλά, η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.
Η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας - τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας… όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως «επικίνδυνα» θέλγητρα για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα κάποιοι… να μη θελήσουν να φύγουν ποτέ.
Φέτος, όποιος σκέφτεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Γιατί αν βρεθεί έστω και μια φορά στη χώρα, είναι πολύ πιθανό να θέλει να μείνει για πάντα.
Και δεν το λέμε εμείς οι Έλληνες, αλλά όλοι εκείνοι στους οποίους όντως συνέβη. Εμπνεόμενοι, λοιπόν, από τις αληθινές ιστορίες τους, αποφασίσαμε ως χώρα να «προειδοποιήσουμε» τους ταξιδιώτες για το τι μπορεί να τους συμβεί (!)
Γιατί καμιά φορά, στην Ελλάδα, οι διακοπές γίνονται το νέο σου σπίτι.
Εξάλλου, το αφήγημα της φετινής καμπάνιας, που εμπνέεται από μία πραγματική ιστορία, έχει αιχμαλωτίσει ήδη το συναίσθημα όλων εκείνων που θα επισκεφθούν τη χώρα μας και θα θέλουν να μείνουν εδώ για... πάντα.
Άκρως συναισθηματικό είναι το νέο σποτ του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, καθώς πρόκειται για μια πραγματική ιστορία με πρωταγωνιστή έναν Αυστριακό, τον Όττο, που επισκέφθηκε την Ελλάδα για να απολαύσει το ελληνικό καλοκαίρι, όμως «αιχμαλωτίστηκε» από το συναίσθημα που του δημιούργησε η χώρα και δεν έφυγε ποτέ.
Η φετινή καμπάνιας του ΕΟΤ με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Είναι ο τόπος που τους επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους. Είναι πολύ απλά, η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.
Η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας - τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας… όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως «επικίνδυνα» θέλγητρα για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα κάποιοι… να μη θελήσουν να φύγουν ποτέ.
Φέτος, όποιος σκέφτεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Γιατί αν βρεθεί έστω και μια φορά στη χώρα, είναι πολύ πιθανό να θέλει να μείνει για πάντα.
Και δεν το λέμε εμείς οι Έλληνες, αλλά όλοι εκείνοι στους οποίους όντως συνέβη. Εμπνεόμενοι, λοιπόν, από τις αληθινές ιστορίες τους, αποφασίσαμε ως χώρα να «προειδοποιήσουμε» τους ταξιδιώτες για το τι μπορεί να τους συμβεί (!)
Γιατί καμιά φορά, στην Ελλάδα, οι διακοπές γίνονται το νέο σου σπίτι.