«Η αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε πολλές εταιρείες και για περισσότερους προορισμούς για φέτος σε σχέση με το 2019 στέλνουν πολύ θετικά μηνύματα για την πορεία του ελληνικού τουρισμού» τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στο ραδιόφωνο «Παραπολιτικά» με την Χριστίνα Κοραή και τον Δημήτρη Τάκη, υπογραμμίζοντας ότι «η σκληρή δουλειά που έχει γίνει, η προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου η οποία φέτος ξεκίνησε νωρίτερα από ποτέ και η ανάδειξη νέων προορισμών σε όλη την χώρα αποτελούν στρατηγικές κινήσεις για το 2022».
Ο κ. Κικίλιας ανέφερε ως χαρακτηριστικά παραδείγματα, από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίαςτις εταρείες Jet2 και easyjet οι οποίες παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε σχέση με το 2019, από την αγορά της Γερμανίας την TUI που προσδοκά να φέρει περίπου 3εκ. επισκέπτες, ενώ η Ελλάδα αποτελεί Νο1 προορισμό για τη γαλλική αγορά.
Επισήμανε τη σημασία της αγοράς των Η.Π.Α. καθώς οι απευθείας πτήσεις των αμερικάνικων αερογραμμών ξεκίνησαν νωρίτερα από ποτέ (7 Μαρτίου) και θα μεταφέρουν στην Ελλάδα περίπου 470.000 ταξιδιώτες.
«Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό αναβαθμίζεται διαρκώς, χώρα μας κερδίζει το στοίχημα της Ασφάλειας και της Εμπιστοσύνης και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι τουριστες» είπε ο υπουργός Τουρισμού, σημειώνοντας πως αυτό είναι έργο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος με την αποτελεσματική αντιμετώπιση των μεγάλων κρίσεων διαμόρφωσε ένα ολικό rebranding της χώρας.
Ο κ. Κικίλιας ανέφερε ως χαρακτηριστικά παραδείγματα, από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίαςτις εταρείες Jet2 και easyjet οι οποίες παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε σχέση με το 2019, από την αγορά της Γερμανίας την TUI που προσδοκά να φέρει περίπου 3εκ. επισκέπτες, ενώ η Ελλάδα αποτελεί Νο1 προορισμό για τη γαλλική αγορά.
Επισήμανε τη σημασία της αγοράς των Η.Π.Α. καθώς οι απευθείας πτήσεις των αμερικάνικων αερογραμμών ξεκίνησαν νωρίτερα από ποτέ (7 Μαρτίου) και θα μεταφέρουν στην Ελλάδα περίπου 470.000 ταξιδιώτες.
«Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό αναβαθμίζεται διαρκώς, χώρα μας κερδίζει το στοίχημα της Ασφάλειας και της Εμπιστοσύνης και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι τουριστες» είπε ο υπουργός Τουρισμού, σημειώνοντας πως αυτό είναι έργο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος με την αποτελεσματική αντιμετώπιση των μεγάλων κρίσεων διαμόρφωσε ένα ολικό rebranding της χώρας.