Saturday, 23 November 2024, 00:19

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ο Δήμος Αθηναίων θα έχει ψηφιοποιήσει το 100% των υπηρεσιών του έως το τέλος του χρόνου

    Ο Δήμος Αθηναίων θα έχει ψηφιοποιήσει το 100% των υπηρεσιών του έως το τέλος του χρόνου

    Την ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων έως το τέλος του έτους, ανακοίνωσε στο Συνέδριο της Cisco στη Θεσσαλονίκη ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, προαναγγέλλοντας ταυτόχρονα τη δημιουργία Ψηφιακής Βίβλου της πόλης των Αθηνών, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. Πρόκειται για την πρώτη τέτοια προσπάθεια που γίνεται στην Ελλάδα -μετά το Παρίσι, το Βερολίνο και το Λονδίνο- καθώς και για ένα καθοριστικό βήμα για τον μετασχηματισμό της πόλης. Εξηγώντας στο ακροατήριο του Συνεδρίου τη σημασία της Ψηφιακής Βίβλου για το μέλλον της Αθήνας, ο Δήμαρχος Αθηναίων, ανέφερε:

    «Δεν είναι απλώς ένα άθροισμα από έργα και υπο-έργα, δεν είναι απλώς ποσοτικό το ζητούμενο, ούτε έχει να κάνει με τα τεχνικά δελτία, τα οποία θα μας επιτρέψουν να απορροφήσουμε τα 20 + 12 εκατ. ευρώ που δικαιούται η Αθήνα. Είναι κάτι πολύ παραπάνω. Είναι μία πρόσκληση ενδιαφέροντος προς όλες και όλους στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, στα ιδρύματα και την κοινωνία των πολιτών, στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, αλλά και στους πολιτιστικούς φορείς της πόλης, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να μετασχηματίσουμε την πόλη. Να την κάνουμε τώρα καλύτερη για τη ζωή των πολιτών και να την προετοιμάσουμε για το απαιτητικό αύριο», τόνισε ο κ. Μπακογιάννης.

    Ο Δήμαρχος Αθηναίων στην ομιλία του στο Συνέδριο με τίτλο «Οι Πόλεις του Μέλλοντος: Σύγχρονες, Ασφαλείς και Βιώσιμες», αναφέρθηκε στην ψηφιακή πολιτική του δήμου, προτάσσοντας το έργο της Εταιρείας Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου (ΔΑΕΜ) και ιδιαίτερα την πλατφόρμα https://eservices.cityofathens.gr/ μέσω της οποίας, άλλαξε η σχέση των Αθηναίων με τις δημοτικές υπηρεσίες.

    «Αυτή τη στιγμή το 70% των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων έχει ψηφιοποιηθεί. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει ψηφιοποιηθεί το 100% των υπηρεσιών. Ο πολίτης δε χρειάζεται πλέον να ταλαιπωρείται. Μπορεί να κάνει τη δουλειά του εύκολα και γρήγορα από το σπίτι, από το γραφείο, από το κινητό. Παράλληλα, η ΔΑΕΜ δημιούργησε την υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού, αλλά και ένα ολοκληρωμένο σύστημα για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Όλα αυτά μαζί με την εφαρμογή Novoville που λειτουργεί με πολύ μεγάλη επιτυχία καταγράφοντας σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα και την ανταπόκριση των υπηρεσιών του Δήμου, το my Athens pass για το εύκολο πάρκινγκ στην πόλη, αλλά και οι πλατφόρμες που έχουν ήδη αναπτυχθεί για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τις δράσεις μας, συνθέτουν μία πολύ διαφορετική σχέση ανάμεσα στον Δήμο και τους δημότες του».

    Ο ίδιος, επισήμανε ότι η ψηφιοποίηση δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά αποκτά νόημα και ουσία όταν κάνει τη ζωή των ανθρώπων, καλύτερη. «Δεν κρινόμαστε», όπως είπε «ούτε από τα χρήματα που απορροφούμε, ούτε από τις μεγάλες ταμπέλες που τοποθετούμε». Διατύπωσε, μάλιστα, την ανησυχία του ότι πίσω από το πρόσκαιρο πολιτικό κέρδος μπορεί να χαθεί μία πρωτόγνωρη ευκαιρία για την Ελλάδα και ζήτησε από όλους τους εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης και εκείνους της αγοράς, να καθίσουν με συνεργατικό πνεύμα γύρω από ένα τραπέζι και με διαφάνεια και εντιμότητα να προσφέρουν ουσιαστικές υπηρεσίες στους πολίτες.

    Ο κ. Μπακογιάννης αναφέρθηκε ακόμη στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση του Δήμου, που περιλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες όπως η πλήρης αναβάθμιση του Πρωτοκόλλου του Δήμου Αθηναίων, η δημιουργία πλατφόρμας παρακολούθησης της εξέλιξης των έργων στην πόλη και των έργων υποδομής στα σχολεία, καθώς και το σύστημα διαχείρισης παραβάσεων, το οποίο επιτρέπει στη δημοτική αστυνομία με ταχύτητα και, κυρίως, με διαφάνεια να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της πόλης.

    Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Δήμαρχος Αθηναίων στο έργο του ηλεκτροφωτισμού, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο βήμα της Αθήνας στην εποχή των smart cities. «Ετοιμαζόμαστε στους επόμενους 1,5 - 2 μήνες να συμβασιοποιήσουμε το έργο του ηλεκτροφωτισμού του Δήμου Αθηναίων. Συνολικά 43.500 ηλεκτροφωτιστικά αντικαθίστανται με φωτιστικά τεχνολογίας LED, από άκρη σε άκρη της πόλης, και στα επτά δημοτικά διαμερίσματα. Η ενεργειακή αυτή αναβάθμιση, όχι μόνο οδηγεί σε εξοικονόμηση πόρων και καλύτερη ποιότητα φωτισμού, επομένως και σε μία ασφαλή πόλη, αλλά προβλέπει και μια σειρά από αυτοματισμούς, καθώς μιλάμε για το πρώτο έξυπνο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού στην πρωτεύουσα. Θα σας το πω διαφορετικά: Επιτέλους η Αθήνα καλωσορίζει τον 21ο αιώνα.

    Τέλος, ο κ. Μπακογιάννης απηύθυνε πρόσκληση προς όλες τις δημιουργικές και καινοτόμες δυνάμεις της πόλης να συμβάλουν στο πέρασμα της Αθήνας στη νέα εποχή:

    «Η Αθήνα έχει ταλαιπωρηθεί πολύ από τις κρίσεις. Όταν τελείωνε η οικονομική κρίση, ήρθε η πανδημία. Όταν έδειξε να τελειώνει η πανδημία, ήρθε η νέα ενεργειακή κρίση, η κρίση του κόστους ζωής. Όμως, η Αθήνα άντεξε και αντέχει. Κι αυτό, χάρη στις νέες, τις δημιουργικές κοινότητες των ανθρώπων που αντιστέκονται. Σε αυτές τις κοινότητες απευθυνόμαστε, σε αυτές με τις οποίες θέλουμε να γράψουμε μαζί το “αύριο” της πόλης μας», κατέληξε ο κ. Μπακογιάννης.

    Ο Δήμαρχος Αθηναίων συμμετείχε επίσης σε πάνελ για το «Μέλλον των πόλεων» με τον ∆ήµαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, τον ∆ήµαρχο Λευκωσίας Κωνσταντίνος Γιωρκάτζη, τη Δήμαρχο Σκοπίων Danela Arsovska, την Αντιδήμαρχο ∆ιεθνών Υποθέσεων στα Τίρανα Anuela Ristani, την Αντιδήμαρχο του Σαράγεβο Anja Margetic, και την Αντιδήμαρχο Πρίστινας Donjeta Sahatciu.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη