Friday, 22 November 2024, 22:12

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Συμμετοχή Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη στο 11ο Παγκόσμιο Συνέδριο Χειμερινού και Ορεινού Τουρισμού

    Συμμετοχή Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη στο 11ο Παγκόσμιο Συνέδριο Χειμερινού και Ορεινού Τουρισμού

    Το νέο στρατηγικό σχεδιασμό και τις προτεραιότητες που θέτει το ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού για την ανάπτυξη ορεινού και χειμερινού τουρισμού στη χώρα μας είχε την ευκαιρία να αναδείξει η Υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, κατά τη συμμετοχή της στο 11ο Παγκόσμιο Συνέδριο Χειμερινού και Ορεινού Τουρισμού που διοργανώθηκε στην Ανδόρρα το τριήμερο 23-25 Μαρτίου.

    Στόχος των εργασιών του συνεδρίου, το οποίο διοργανώνεται σε διετή βάση από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού και την Κυβέρνηση της Ανδόρρας και αποτελεί πλέον θεσμό για τον κλάδο του ορεινού και χειμερινού τουρισμού, υπήρξε η διερεύνηση των νέων τάσεων, αναγκών και προοπτικών που παρατηρούνται στο εν λόγω πεδίο. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η σύνδεση του αγροδιατροφικού τομέα και της γαστρονομίας ορεινών προορισμών με τον κλάδο της φιλοξενίας, η καινοτομία και η ανάγκη υιοθέτησης υπεύθυνων, υπό το πρίσμα της αειφόρου ανάπτυξης, πολιτικών διαχείρισης ορεινών προορισμών βρέθηκαν στο επίκεντρο των εργασιών του συνεδρίου.

    Στο πλαίσιο αυτό, η κα Ζαχαράκη έλαβε μέρος σε ειδικό πάνελ στο οποίο συμμετείχαν ομόλογοί της από την Ανδόρρα, τη Σλοβενία και την Ισπανία με αντικείμενο τις πολιτικές ανάκαμψης και προώθησης του χειμερινού και ορεινού τουρισμού. Ειδική μνεία έκανε στη νέα καμπάνια προβολής ελληνικών ορεινών προορισμών “Greece does have a Winter” που για πρώτη φορά δημιούργησε η χώρα μας, τις σημαντικές επενδύσεις που δρομολογούνται σε έργα υποδομής για την ανάπτυξη του ορεινού τουρισμού και μέσω του ταμείου ανάκαμψης και την αξιοποίηση των χιονοδρομικών κέντρων όλο τον χρόνο, το σχέδιο αναμόρφωσης της τουριστικής εκπαίδευσης για τη στροφή σε νέες μορφές αναψυχής με σημείο αναφοράς το βουνό και τη μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, την προσέλκυση επενδύσεων και την ισόρροπη διάχυση της τουριστικής ανάπτυξης. Στη συζήτηση έγινε ιδιαίτερη μνεία στην ανάγκη ενεργειακής αναβάθμισης των υποδομών με στόχο την αντιμετώπιση του υψηλού ενεργειακού κόστος.

    Ιδιαίτερα στάθηκε στη σημαντική ανάκαμψη που παρουσίασε ο τουρισμός σε ορεινούς προορισμούς κατά τους χειμερινούς μήνες, με τη λειτουργία των χιονοδρομικών κέντρων, ύστερα από δύο χρόνια αναστολής εργασιών, πετυχαίνοντας μάλιστα σε μεγάλο βαθμό την αύξηση της μέσης δαπάνης και την χρονική του επέκταση.

    Όπως υπογράμμισε σχετικά η κα Ζαχαράκη:

    «Ο ορεινός και χειμερινός τουρισμός αποτελούν μία από τις κορυφαίες στρατηγικές επιλογές του ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού στην προσπάθεια ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και ποιοτικού εμπλουτισμού της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας. Για πρώτη φορά, η ελληνική κυβέρνηση, διακρίνοντας την τεράστια αναπτυξιακή δυναμική του χώρου, υιοθετεί έναν ολοκληρωμένο οδικό χάρτη με σκοπό την επωφελή ανάδειξη ορεινών προορισμών και αδιαπραγμάτευτη προσήλωση στην αρχή της βιωσιμότητας. Βρέθηκα στην Ανδόρρα για να παρουσιάσω το σχέδιο και τις δράσεις μας για την ενίσχυση του ορεινού τουρισμού αλλά και την καμπάνια ορεινού τουρισμού που η χώρα μας για πρώτη φορά αναπτύσσει τόσο δυναμικά και στοχευμένα. Ο ελληνικός χειμερινός και ορεινός τουρισμός μπορεί να αποτελέσει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας στην κατεύθυνση του εμπλουτισμού του συνολικού ελληνικού τουριστικού προϊόντος».

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη